Dankjewel!
Nee ik mis ze niet. Ben erg blij met deze.
Voor mij weer next level
De Seamaster 600 136.011 en de Eterna Sonic Electronic ESA9162 zijn van mijn beide opa’s geweest. Dus dat is super mooi.
Ik vind dit zo mooi en die foto’s van jou maken me hebberig . Waarom maken ze die niet in 40mm…
Mooi toch?
Doe maar n bod dan
Je lijkt die batgirl weinig te dragen, geen klik mee zeker? Ik help je wel
Stratoliner en SKX eruit. De SKX wordt vervangen door de SRPD35. Verder nog wat budget vrij nu de Stratoliner verkocht is. Eerst even de Fortis releases afwachten voor 13 augustus en kijken of dat wat is.
Alternatieve doelen zijn vooralsnog:
Die Enicar is wel redelijk duur inmiddels en dat vind ik best wel een ding voor zo’n oud en kwetsbaar horloge maar ze zijn zo ontzettend vet.
Inderdaad! Ik heb net mijn bank gebeld dat ik met mijn laatste maandelijkse hypotheekaflossing de volledige hypotheek heb betaald. Het maandbedrag is immers bijna gelijk aan het totaalbedrag.
Of ze me nu ook gelijk geen aanmaningen meer willen sturen. Alvast bedankt.
Ik wist niet dat jij ook een Batman had.
Mijn huidige collectie.
What’s next? Met 2x een Cartier toch iets teveel nette horloges voor mijn doen. Dus nu maar eens oriënteren om de Cartier Cle de te vervangen voor een duiker of Datejust uit mijn geboortejaar.Op de bovenste foto lijken er nog 2 horloges in de zwarte box te zitten. Wil je die voor het overzicht eens in de vrije plekjes in de main box leggen?
Van dit:
Naar dit:
Less is more.
Tijd voor bezinning; de zwarte BB41 omruilen voor een blauwe BB41 en nog iets moois er bij? Een Pelagos LHD bijvoorbeeld? Of iets anders?
De tijd zal het leren.
Blijft een mooie set. De pelagos zou er idd mooi bijpassen. Als je nu gewoon de blauwe er bij haalt dan kan de zwarte bb41 gewoon blijven.
Ga je geen spijt krijgen van die Heuer cal 6?
Had je ook een stalen band voor kunnen kopen volgens mij.
Veel leden hebben uitsluitend horloges met donkere wijzerplaten. Persoonlijk draag ik lichte wijzerplaten erg graag als afwisseling. Mis je niks met een witte plaat?
Tja, ik was gewoon uitgekeken op de Heuer.
Ben ook (zo blijkt) minder van de lichte platen en neig ook meer naar duikers.
In de praktijk droeg ik de Heuer echt bijna niet en pak ik eerder iets wat er een beetje robuust uitziet.
Mooi stel! Welke maat Santos heb je daar?
Gave collectie. Echter had ik jouw laatste aankoop een Datejust verwacht. Nog plek voor en een Doxa. Kistje vol maken.
Die komt er nog wel een keer. Eerst maar eens lekker genieten zo. Doxa Sub300T Caribbean staat nu inderdaad boven aan mijn wishlist. Wellicht eind van het jaar.