Jouw collectie op één foto deel V

Merci, er is veel veranderd na een achttal jaren HF. :wink:
Ik heb sinds eind 2012 veel kunnen uitproberen maar nu wil ik wat upgraden en de verzameling wat uitdunnen. Moeilijk. :smiley:

19 likes

38 likes

Lekkere collectie! Die Tissot is wel echt het allergaafste :sunglasses:

1 like

13 likes

Inderdaad een hele leuke die Tissot Navigator met 24-uurs wijzerplaat.
Wordt heel spaarzaam gedragen deze, overlaatst binnen gedaan bij de horlogedokter voor nazicht wegens te snel lopen. Helemaal opgelost, loopt zeer accuraat voor een uurwerk van deze leeftijd.
Maar dit horloge is eigenlijk - raar maar waar voor een vintage - te groot voor mijn pols naar mijn eigen mening. Dus daarom beetje haat-liefde verhouding met dit horloge. Al een paar keer over nagedacht om deze te laten gaan, maar je komt ze niet elke dag tegen, al helemaal niet in deze mooie staat…

16 likes

Phoe, dat valt niet mee denk ik. Mijn topstuk is de SPB143 en vanmorgen de NY0040 blauw besteld. Mijn eerste Seiko en dacht dan maar meteen één die een heleboel andere Seiko’s verslaat want dan heb ik dat hoofdstuk maar gehad.

Het is wel erg gaaf een wat hogere afwerking in je collectie te hebben en daarvoor (in jouw geval) nog wat eruit te doen. Tussen de €700 en €1200 zit heel veel moois vindt ik. Zet je plannen door zou ik zeggen en succes met keuzes maken.

2 likes

Heerlijk duo!

side box ???
of hoe heet dat @RLC
:sweat_smile:

1 like

zeker weten!!!

De side collection zit in een niet Rainier doos. Ofzo.

Het een past niet bij het ander. Kwaliteit versus kwantiteit.

:laughing:

als je nog eens twijfelt dan kom ik hem (op de fiets) halen!!
:slight_smile:

1 like

Enkel en alleen als je wat tijd uittrekt en wat van jouw heerlijke horloges meebrengt. :wink:
Ga er eens over nadenken. :stuck_out_tongue:

1 like

no problem :slight_smile:

1 like

Hele toffe two-piece :clap:t2:

1 like

Lekker duo!

Mooi hoor

1 like

Ralph ff om advies vragen

Hoe bedoel je @Tuur1968?

Downsizing
Alles eruit en 1 icoon voor terug

2 likes

Nee hoor. Dat is te drastisch :scream:
Maar er moeten er nog een stuk of 3-4 uit.
Zeker met nog eentje incoming :sweat_smile: