Gave collectie! Allemaal bekende modellen maar dan de versies die je niet vaak ziet. Leuk
Schitterend trio! Meer dan dit heb je eigenlijk niet nodig
Mooie set!
Hoe bevalt de watch roll? Ik zat naar Mirage te kijken maar daar komen nog allemaal invoerkosten bij kijken vanuit de US.
Lekker setje Die Vertex blijft toch een gaaf ding!
De is gevlogen. Stond niet direct op de planning, maar een 5 digit Dweller stond al langer op het lijstje en er kwam een goede voorbij.
Nu eens kijken of de 114060 en 16600 naast elkaar kunnen bestaan in deze set.
Gave set!
Valt me op dat je Seiko’s op de stalen band zitten en je Snowflake op leer. Ik zou verwachten dat een Grand Seiko band helemaal top zou zijn. Draagt die originele band niet fijn?
De Snowflake icm de alligator van Delugs blijft unieke combinatie
Mooie collectie … Zou geen andere rolex nodig hebben dan de No Date
Dank; draagt ook echt heerlijk, fantastisch op de pols!
Ik ben zelf erg tevreden over de titanium band. Het lichtgewicht bevalt super en hij valt gezien het ontbreken van fijnafstelling bij mij (gelukkig) ook prima. Ik draag de Snowflake alleen als dresser, en dan staat zoals @Tuur1968 ook aangeeft de alligator echt top.
De Tank en de Day-Date zullen alweer geofferd worden omdat de Lange en de Datejusts het winnen. Ik ben nu op zoek naar iets dat echt een toevoeging zal zijn, een Breguet 3237 staat bovenaan.
Nee, zijn allebei stom.
Ik mis de mm300 mod in dit plaatje
Ik denk (en hoop) dat je de 16600 kiest… zelfde uitstraling maar met datum. Maar ik ben ook meer van de ouwe meuk. Verder prachtige collectie natuurlijk!
Prachtige set!
Fuck!
Ik wil ook weer een A.L&S!
Die mis ik pas als ik weer in een zee wil springen.
Een Omega Speedmaster
Heel erg gaaf ook icm die watch winders!