Jouw collectie op één foto deel VI

Lekker :drooling_face:

Een update met de vandaag aangeschafte witte Seamaster en zwarte Submariner.

49 likes

Mooie set :ok_hand:t2:

1 like

Lekkere set zo hoor!!

1 like

Zo godnondejuu wat een lekkere collectie!

1 like

Overigens wel gek hoe mijn brein werkt. De Two tone sub en Submariner (en Yachtmaster) worden als verschillende horloges geregistreerd en de Omega Seamasters als dubbel :sweat_smile:

1 like

Nou, bij mij is het net andersom :upside_down_face:.
Bij mij waarschijnlijk door de titanium bezel, het ontbreken van de datum en omdat de witte Seamaster binnenkort op rubber gaat.

Jouw brein is niet te volgen! :wink:

Het is vrijdag :partying_face::partying_face::beers::beers:

2 likes

@RLC z’n brein wil je helemaal niet volgen man :joy:

Bijna alles op 1 foto.

27 likes

F*** ik wil wel weer een Tudor erbij…
Toch echt een heerlijk horloge naast een Rolex en een Speedmaster.

3 likes

Hij staat op Chrono :slight_smile: Weet niet of ik dat hier mag delen.
Ik wil ruimte maken voor een Sub of een Datejust

Net de Datejust gekocht dus voor nu wel even goed, maar wellicht later dit jaar. Dan haal ik hem gewoon bij de AD op.

1 like

Ik dacht hetzelfde. Zo’n blauwe BB58 lijkt me lekker. Droeg jij de jouwe net zo vaak als, pak 'm beet, je Sub? Zelfde feel?

2 likes

Uiteraard!
Ik zag je collectie voorbijkomen. Heel vet! Bevalt de 41 DJ?

Ik heb hem laatst naast een Sub gelegd (16610LN) en dan wordt het wel snel duidelijk dat de Tudor het onderspit delft.

Timeless Watch Channel zei het laatst mooi:
De BB range is geweldig voor een avond stappen. Bier en Burgers.

Ik zou bovendien in bepaalde buurten niet snel met een Sub om m’n pols rondlopen. Een BB daarentegen…

1 like

Nee ik droeg mijn Tudors minder. Er was een twee deling in de collectie de Rolexen vs de Tudors. Waarbij ik verlangde naar mijn Rolexen wanneer ik de Tudors droeg. Maar twee Tudors waren er ook te veel. 3 Rolexen en 1 Tudor en 1 Speedmaster is meer in balans.

3 likes

Ik doel meer op het gevoel. Heb jarenlang elke kroeg in Rotterdam bezocht met allerlei Rolex spul, van Daytona tot Hulk :sweat_smile: Ik draag gewoon wat ik wil.

Misschien moet ik gewoon eens een BB gaan passen :thinking:

1 like

Ja erg blij mee. Heerlijk sportief/chique horloge. Blauwe plaat is echt schitterend en de wrist presence is ook echt nice met de PCLs.

1 like

Precies dit.