Jouw collectie op één foto deel VI

Schitterende set😎

2 likes

Mooie foto van die SKX :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Haha dankje. Erg m’n best voor moeten doen😝

Alle credits naar jou! Ben zelf niet al te best in het nemen van foto’s.

Sorry voor het jatten😚

1 like

Ja die zentih blijft mooi.

De hele collectie op één foto gaat hem niet worden; dan houd je 10 pixels over per horloge. Dus maar even een deelverzameling; de 30’s en 40’s Jumbo’s :innocent:

Foto helaas ook niet te scherp; was eigenlijk al te donker :grimacing:

39 likes

Die Tissot is mooi! … Oh wacht :wink:

Vind die linker chrono echt een knaller.

1 like

Heel gaaf!

1 like

:grin: :grin: wilde eigenlijk de andere 100 er ook nog bij leggen :wink:

Is ook een van m’n favorieten, al is het wel de kleinste van dit setje; 36 mm maar :innocent:

Dank je :+1:

Nog maar een plaatje dan om het af te leren. Is wat scherper, maar helaas weer lelijk licht :blush:

13 likes

Leuk hoor!

Hoeveel horloges telt de collectie dan? :flushed::nerd_face: We zullen het je vergeven als je de volledige collectie toont in meerdere foto’s :wink:

1 like

Weet het niet precies, iets van 150 waarvan 100 Tissot’s maar daar zitten ook een aantal zakhorloges en dameshorloges bij :blush:

4 likes

Airman dc-4 for sale.

20 likes

Waar heb je die band in geschuurd roggenleder vandaan?

1 like

? welke bedoel je?

2de band van rechts. Is dat geen geschuurde rog?

image
Daar krijg je geen spijt van .

3 likes

wel rog, maar geschuurd? volgens mij niet.

Deze

Haha. Denk ik ook niet. Helemaal nu ik net heb ontdekt dat uncle seiko er een passende jubilee bracelet voor verkoopt😱

1 like

Ja die is ook tof ,heb de 58 op staal maar die jubilee lijkt mij ook leuk om er bij te hebben.

En waar heb je die kunnen scoren?

Hier de huidige core van de collectie:

Ben erg tevreden op het moment. Echter denk ik dat de Harrods vervangen gaat worden door een kleine goedkope duiker en een IWC 3750, GS SBGW231 of Zenith Chronomaster.

28 likes