Ftfy.
Ongekend hoog niveau is iets anders. Zie high end topic elders.
Ftfy.
Ongekend hoog niveau is iets anders. Zie high end topic elders.
Mooie collectie
De Speedy komt ook wat meer tot leven op leer, veel meer dan op staal.
Waarom moet je het over de prijs hebben. Het zijn gewoon echt prachtige horloges. De Yachtmaster in witgoud op rubber. De Skydweller met blauwe plaat. De Submariner als duiker met groene bezel. De Speedmaster en de no date sub als klassiekers. En een heerlijke Datejust op Jubilee. Veel kleuren en diversiteit.
Maar
Huh
Wat
Ik begon niet hè…?
En daarnaast waarom noem jij het ongekend hoog niveau? Zijn toch gewoon sport/toolwatches?
Ik zou eerlijk gezegd alle Rolexen weg doen.
Haha wel mooi dat je nog even alles opnoemt wat wél in balans is en de rest dan niet noemt. Klopt natuurlijk ook, want die vallen buiten de balans
De Casio oak rainbow, de casiooak Tiffany en de seiko re creation van de 62mas.
En dan iwc’s terugkopen…zou ook kunnen.
Zo’n 90s IWC flieger chrono is wel cool. Evenals sommige Rolexen trouwens.
Dat is sowieso altijd goed.
IWC4life.
Je probeert mij gewoon uit de tent te lokken. I’m vind de collectie van @JohnWick aka Baba Yaga echt ontzettend mooi en goed samengesteld. Wat jij ervan vindt boeit mij niet.
Nou lekker dan. Uitgel*lt.
Wil je dit dan onthouden voor de volgende keer dat jij het over een collectie advies hebt? Zo denk ik dan ook over jou
Ik probeerde in elk geval nog een inhoudelijk gesprek te voeren over balans en high end vs eenvoudige Casio’s en een iwc ipv een Seiko. Soit het zij zo.
Die Seiko is een bijzondere Seiko en die Casios ook zeer gelimiteerde oplage van een paar honderd. Dus mijns inziens een goede twist aan de collectie.
Brrrrrr. Wat is dit nu weer.
Kijk nog eens! Fcking cool hoor!
Helaas nog een keer gekeken. Nee. Potsierlijk ding.
Haha. Dan niet. Ik hou er wel van.
@koekoek laat ons eigenlijk eens zien wat jouw collectie is? Ben serieus en je niet uit de tent aan het lokken
zeg het er tegenwoordig maar even bij.