Warumdatan?
Zin in wat anders of zo. Zoiets denk ik.
Maar Sub had ik nooit weg gedaan. Terug kopen is met de dag lastiger en duurder. Had een Datejust en de Submariner gehouden. Een van de opbrengsten van de andere horloges de nieuwe sapphire sandwich Speedmaster Professional Moonwatch 3861 halen.
Oh echt?
En wellicht de Breitling Colt als beater/zomer klatsert. Heerlijk horloge. Ik heb ooit de 44mm gehad, maar die was te groot. 41mm was mooier geweest.
Waarom niet…. Als je er toch klaar mee bent.
Als iemand een zenith weg doet boeit het niet maar een sub oh nee dat kan echt niet
om de moneys
Nee meest iconische horloge dat er is. De ultieme duiker. Niks met geld te maken. En zo te zien had hij een 14060 two liner met drilled lugs. Serieus mooie uitvoering. De laatste echte Rolex tool Submariner…
Dat is de Seiko 62mas ook of een doxa of een blancpain FF
Deze is wel tof
Ik zoek nog een zegelring
@JohnWick fucking vette collectie
Ik ben ook niet zo van Casio’s maar die CasioOak’s zijn wel gaaf en stoer.
Zit je koffer nu vol? Is het ‘’klaar’’?
Vet!
Inderdaad. Als iemand een compliment maakt over een schitterende collectie dan wordt zowel hij als de collectie afgefikt. Une petit peu du jaloezie noemen ze dat, niks meer niks minder. Lekker van je collectie genieten kerel!
Je hebt aardig wat teweeg gebracht hier zeg, wat een drama.
Leuk, nog een duiker.
Ik rel effe mee:
Dus 2 dezelfde kleurige Casio’s, een dure (?) Seiko, dan een sky die een opgeblazen dj is.
2 dezelfde submariners en de obligate speedmaster-met-een-verhaal.
Die Ym is ok
Jij bent nog niet klaar, waar is je balans, man?? Ik mis een batgirl
ik mag dit zeggen want bij mij niet veel beter
Ben je gek man geweldige collectie heb je
Daarnaast het bestaat uit horloges wat jij gaaf vindt. Dus topcollectie wat een ander vindt, tja lekker boeiend man geniet ervan
Sowieso zijn smaken verschillend en heeft iedereen een eigen topcollectie in zijn hoofd
Ik twijfel waar ik heen wil met mijn collectie. Stuk voor stuk mooie horloges vind ik. Dus de vraag blijft, iets eruit of iets erbij en zo ja wat? Ben benieuwd naar jullie suggesties!
Niets meer aan te doen
De jaloezie kaart is getrokken.