Jouw collectie op één foto deel VI

je hebt ook een schitterend collectie!

1 like

Eruit met de gmt. Explorer houden en dan deze erbij.

Just my 2 cts. :innocent:

13 likes

Toch maar niet.

1 like

Inderdaad. :+1::grin:

1 like

Mooi zo lekker genieten ook :ok_hand:t2:

1 like

Bijna :heart_eyes:

1 like

Eens :innocent: maar pas op! We zijn in de minderheid, volgens mij.

Erg mooi die citizen in ieder geval :ok_hand:

Die gmt is een hele mooie aanvulling

1 like

Dankje dankje! Draagt ook zeer comfortabel! :ok_hand:t3:

Gaaf duo!

Je zou, om het af te maken, een keer een Speedy Pro ernaast kunnen proberen :upside_down_face:

5 likes

Nieuwe aanwinst? :+1:

1 like

:joy:

1 like

Klopt.

1 like

Een like alleen al voor de Moser; jammer dat we die horloges hier niet vaker zien!

@Cortebert_Connoisseur leuk om te zien hoe jij je in één merk hebt vastgebeten!

2 likes

De harde kern van de collectie. :muscle: Daarnaast nog twee beaters, de SKX011 en Baltic.

51 likes

Divers zonder ‘divers’… ik ben niet zo van de duikers, waarom weet ik niet, ik geef toe dat ik ooit een offroad Volvo reed en me op een regenachtige dag misdroeg op een net geploegd stuk weiland. Met drie kinderen op de achterbank en mijn vrouw zuchtend naast me.

Dat voelde achteraf een beetje als een duiker hebben en hem onder de douche aandoen. Het kan, begrijp me goed, maar het slaat natuurlijk nergens op. Duikers zijn om te duiken. Off-roads zijn voor off-road.

En die chrono’s dan Brodie?!!!
Wel… Ik ben docent op een mbo in hartje Rotterdam. Ik gebruik mijn chrono vaak om opdrachten te timen.
En ja, dat kan ook op een telefoon, maar die zie je haast net zo vaak als een Speedmaster op het forum.

59 likes

Mooie set! Die Shadow blijft lekker.

Ik deel je mening mbt chrono. Gebruik hem ook vaak. Maar de bezel van een duikring werkt ook om te time :slight_smile:

3 likes

Ben zeker ook niet tegen duikers hoor, en wat je zegt, daar had ik niet bij stilgestaan. Wie weet… komt er ooit één

Mijn Explorer 39mm gaat sowieso nooit weg. Dus dat is dan geregeld.

Maar dan zou ik twee sportievelingen hebben en één dresser. Daar moet dan ook wat naast. Mijn gouden JLC dan. Maar dan heb ik alleen sportieve horloges op staal. JLC Polaris ook maar houden. Nog steeds geen sportieveling op leer dan. Hmmm. Blijft de Panerai ook maar. Wel balen dat ik geen vintage heb….laat ik de gouden IWC uit 72 ook maar houden dan. Geen chronograaf. Oei, dat kan ook niet. Okay, de Zenith Shadow blijft ook.

Zie je….ideaal zo’n two piece.

13 likes

:joy:

Goede keuzes :ok_hand:t2:

1 like