Haha ik ben door jouw Instagram post destijds ook weer op zoek gegaan. Verwacht maar dat ik er eentje meeneem volgende keer
Top! Ik neem mijn bankpas mee!
Echt doodvermoeiend hé…
Dit was geen ongevraagd advies. Hij wil graag een Cartier Santos en weet niet zo goed wat er voor plaats moet maken. Vandaar mijn advies. Santos binnen handbereik. Geen kwade bedoelingen alles goed bedoeld.
Heb ik ook geprobeerd. Helpt niet .
Deze graag, de santos medium. Je weet wel, die het hele forum nu heeft #LiveTheHype
Verder snap ik je gedachtengang wel.
Zelf denk ik:
Deze seiko’s zijn in niets te vergelijken met de MM300. Tuna is gaaf want tuna. spb143 kan evt weg.
Kost geen drol en is leuk voor erbij
Lejour, ok heb al een chrono dus kan ook evt weg.
Tissot is mijn khadaffi special. Met originele papieren, gestempeld op 17/9/1973 in Tripoli! Hoe vet is dat. Daarnaast is dit horloge volledig geserviced door goede vriend @Climholland. Er moet veel gebeuren wil ik dat horloge verkopen.
En de Sinn is de originele navitimer en eigenlijk de niet saaie versie van de speedmaster.
Ik denk er eerder aan de juist aangeschafte datejust weer te lozen…
Damn Ralph, je gedraagt je nu net als Brick.
Me too. Ik vind die ouwe IWCs echt charme hebben die de moderne frisbee’s missen.
Ik heb er ook 1, en doe er geen reet mee.
Die LeJour is tof man. Ik zou de Oris eruit klappen.
Lekker setje. Ik ben meestal niet zo van de montblanc en ken ze eigenlijk niet, maar deze past zo wel goed bij.
Zit er nog een verhaal achter t mercedesdingetje?
Zo saai.
Ook even in collage vorm. Mijn volgende high end horloge dat erbij komt is een Tudor Black Bay. Nog niet uit welke variant. Neig naar een Black Bay met gilt dial. Toch een bepaalde warmte in de wijzerplaat. De BB58 black zou een kanshebber zijn. Echter is mijn absolute grail op Tudor gebied de Harrods versie. Verder zou een GMT ook nog mooie toevoeging zijn en de BB58 blue kriebelt dan ook wel, echter heb ik beide al een keer gehad en zijn ze weg gegaan voor de Datejust 41 126300 blue. Heeft voorlopig geen haast. Zou tweede helft van dit jaar worden als er weer wat bij komt…
Khad mn virtuele rode stift al klaar om te schrappen maar ik zeg: perfect zo. Niks meer aan doen
Trap ik er toch weer in…
Ik zou een zwarte doen, of een blauwe
Ja denk dat het dan de BB58 black wordt. De warme van de gilt wijzerplaat vind ik echt een toevoeging aan mijn collectie. Echter zou een blauwe ook niet misstaan.
Mooie pilaren!
Maar je zei toch dat je de Tudor BB Harrods het mooiste vond? Waarom zoveel concessie?
Ja maar relatief lastig te krijgen. En ik ben niet iemand die boven list gaat betalen…