Jouw collectie op één foto deel VI

Je hebt een mooie collectie :+1: Heb je voor jezelf een ideaal aantal? In het kader ‘less is more’ en je affiniteit met Rolex; idee om de collectie in te krimpen voor een day-date?

2 likes

Lilluk! :joy:

Die kast is wel erg scherp, niet @Brick?

Ok het on topic te houden, een deel van de collectie. Niks high-end, wel een bepaalde gedachte:

24 likes

Jij mag ook niet likken.

1 like

:stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Overigens wel een aanpassing: op alles zit nu een Oyster.

Op de 1675 een 6636 en op de BLRO ook de originele Oyster. Beetje achterhaalde foto dus :joy:

Nee 4 stuks is wel het minimale. Vind het mooi zo.

Day-Date 40 is ver boven mijn budget dan moet alles er bijna uit. Ga ik niet doen.

6 likes

FTFY

2 likes

Dankje :+1: Vincent .

1 like

Ik zou voor de rosé gaan.

1 like

Heb jij een excel file met allemaal formules erin met als(dj39+Smp300-gssf40)=tudorbbhupseflups?

2 likes

Na de NA van vandaag een update.

Heb ik nu toch wel niks zwarts zeker? :thinking:

74 likes

Waarom hou je die Hamilton eigenlijk niet gewoon. Voor die €380 maakt dat eigenlijk niet zoveel uit. Hup tissot erbij en dubbel blij :grinning:

1 like

Wahaanzinnig. Echt een toffe collectie.

1 like

Allemaal afgekeken van de lhd :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Super vet dit! Heerlijk man

1 like

Wil er niet meer dan 8. Dat wordt te veel. Less is more weet je nog.

Sorry hoor maar dat is toch een beetje BS.

Ik tel er nu al 9……

geef er maar weer een draai aan. Ik geloof het allemaal.

Noem me gek maar als deel van een tweeling had ik nummer 6 bij het merk gezocht om de twee-eenheid compleet te maken.:upside_down_face:

1 like

Er is altijd een zwart schaap in de familie waar niet over gesproken wordt. :wink:

1 like

Wut wat? Ah nr 6 had een iwc moeten zijn dan? :smirk:

Neenee, het is allemaal volstrekt logisch hoor.

Rode stiften zijn niet nodig, we blijven in beweging, ik erken dat er wel overlappen zijn, maar je kan er maar 1 dragen per keer, inzicht komt wel als het komt.

2 likes