Mooie collectie, draag je die Tuesday nog vaak?
Sta ik nog voor op een wachtlijst
Ik heb de RLC-stift er maar even bijgepakt, want ik vind hem mooier zonder datum.
Dit is mijn oordeel gestreep en daar moet je het mee doen.
Ik heb er even aan gedacht om alles op te ruimen om ook twee seamasters, een zwarte Sub en witte Expl.2 over te houden. De Seamasters zou ik dan op rubber dragen.
Maar ben er nog niet aan toe.
Had je geen witte stift?
Hij zit in elk geval op de juiste stalen band
Een datum is vergelijkbaar met bekerhouders in de auto, als je het echt nodig hebt ga je wensen dat je het erbij genomen had.
Ik moet eerlijk bekennen van niet… Door dat plexi is het zo’n beetje een safe-queen geworden
Maar ik vind em toch te mooi om er zomaar afscheid van te nemen…
Wanneer heb je een datum op een horloge echt nodig?
Elprimeroday
Beetje een dag datum dingetje dit. Whatever. Het zit erop. Is handig.
En ik hou van datums op 1630 uur.
Ik moet je gelijk geven… Datum is leuk & handig, maar ik stoorde me altijd aan die positie Maar ik heb me laten vertellen dat dat nu eenmaal zo hoort bij een A386, en nu dat ik em zelf om de pols heb stoort het me toch veel minder dan ik vreesde… maar dat is dan weer niet objectief zeker?
Ik probeerde op een ludieke manier duidelijk te maken dat een niet nader te noemen member van deze community lekker op moet zouten met z’n rode stiftje als niemand erom vraagt.
Nee, maar fijn! Liever zo dan andersom.
Als je die ST1 toch een keer kwijt wil mag je mij wel een appje sturen en niet @Rolopalooza. Okthx xoxo.
Vooruit ik bel de Joegoslaven af.
Ik vind datum op een horloge eigenlijk ook alleen mooi als of de datumschijf zelfde kleur als de plaat heeft
(beetje goedkoop op mn aquis helaas) of als t in balans is op bevoorbeeld de 6 zoals bij de laatste Seamaster smp