Jouw collectie op één foto deel VI

.

23 likes

Mooie collectie, draag je die Tuesday nog vaak?

2 likes

Sta ik nog voor op een wachtlijst :grin:

1 like

Ik heb de RLC-stift er maar even bijgepakt, want ik vind hem mooier zonder datum.

Dit is mijn oordeel gestreep en daar moet je het mee doen.

12 likes

Ik heb er even aan gedacht om alles op te ruimen om ook twee seamasters, een zwarte Sub en witte Expl.2 over te houden. De Seamasters zou ik dan op rubber dragen.
Maar ben er nog niet aan toe. :slightly_smiling_face:

2 likes

Had je geen witte stift? :flushed:

1 like

Hij zit in elk geval op de juiste stalen band :grin:

1 like

We rollen niet met een witte stift in het ongevraagd-oordeel-topic.

Ik vind je bandje ook kut.

13 likes

Allemaal kut.

17 likes

Een datum is vergelijkbaar met bekerhouders in de auto, als je het echt nodig hebt ga je wensen dat je het erbij genomen had. :wink:

3 likes

Ik moet eerlijk bekennen van niet… Door dat plexi is het zo’n beetje een safe-queen geworden :neutral_face:

Maar ik vind em toch te mooi om er zomaar afscheid van te nemen…

2 likes

Wanneer heb je een datum op een horloge echt nodig?

1 like

:stuck_out_tongue_winking_eye:

Elprimeroday

4 likes

:see_no_evil:

Beetje een dag datum dingetje dit. Whatever. Het zit erop. Is handig.

En ik hou van datums op 1630 uur.

2 likes

Ik moet je gelijk geven… Datum is leuk & handig, maar ik stoorde me altijd aan die positie :smirk: Maar ik heb me laten vertellen dat dat nu eenmaal zo hoort bij een A386, en nu dat ik em zelf om de pols heb stoort het me toch veel minder dan ik vreesde… maar dat is dan weer niet objectief zeker?

1 like

Ik probeerde op een ludieke manier duidelijk te maken dat een niet nader te noemen member van deze community lekker op moet zouten met z’n rode stiftje als niemand erom vraagt.

Nee, maar fijn! Liever zo dan andersom.

Als je die ST1 toch een keer kwijt wil mag je mij wel een appje sturen en niet @Rolopalooza. Okthx xoxo.

11 likes

Vooruit ik bel de Joegoslaven af.

7 likes

Ik vind datum op een horloge eigenlijk ook alleen mooi als of de datumschijf zelfde kleur als de plaat heeft
(beetje goedkoop op mn aquis helaas) of als t in balans is op bevoorbeeld de 6 zoals bij de laatste Seamaster smp

De basis :ok_hand:t2:

28 likes