Vet man die groene AT
Thnx, draagt ondanks de 41mm ook lekker als soort van daily (voor het wat wildere werk de Damasko)
Wat een toffe collectie!
Hier pak je de AT wijzerplaat wel weer prachtig op de foto Richard
Krijg haast spijt
Geld zit nog in de broekzak omdat ik nog niets “beters” heb kunne vinden
De lentezon doet niet alleen de mens en plantjes goed zullen we maar zeggen.
Ik dacht bij deze advertentie, gezien je zoektocht / afwegingen destijds, aan jou.
https://www.horlogeforum.nl/t/omega-seamaster-007-no-time-to-die/386308
Waarom is de advertentie verborgen eigenlijk? Toch niks wat niet mag?
Is er niet een 6 mnd regel voor doorverkoop?
Ik dacht dat die 6 maanden alleen voor Rolex was?
Ken niet zo goed alle regels omdat ik daar niets aanbied, dus zullen er anderen zijn die het fijne ervan weten.
Ik denk dat men eerst de inruilwaarde wil verifiëren, omdat hij pas een dag in bezit is. Verder niks aan het handje lijkt me zo.
Schitterend horloge! Dat sowieso. Nog steeds de hoop dat Omega dit nog oppakt in staal.
Ga je de Explorer niet missen? Blijf ik vet vinden in die 36mm. Hoe is jouw eerlijke review daarvan nu achteraf gezien?
Anyway, de echte ster van jouw collectie zal voor mij altijd die 321 zijn. Wauw.
Poewee, dit zal je ooit spijten.
Niks tegen die sublieme ZEP maar ik voorspel dat je de explorer zal missen
Ben nog steeds van mening dat de Explorer in 36mm hoort. Vond hem wel heel vet en genoot ervan, maar ik miste een beetje de wow.
Thanks!
Ik kan het me haast niet voorstellen
Mooie set!
Altijd een gedurfde stap een kroontje eruit. Is toch altijd fijn waardevast en stijgt. Niemand is vies van gratis geld.
Maar hier ga je geen spijt van krijgen hoor. Explorer vind ik zelf saai (39mm gehad) en de zenith is gewoon veel mooier. Heel vet de manufactuur
Ik heb het twee keer gedaan, Rolex eruit. En nu weer geen Rolex meer. Geen probleem
Geniet van je NA🥳
van harte proficiat! hele mooie set horloges zo!
Dank je! En dan kost het maar geld als er weer een kroontje moet komen.
Ik kan het mij ook niet voorstellen. want anders had ik wel een ex ipv de manufacture
De ex is een heel mooi horloge wat altijd en overal kan, maar daardoor ook een beetje saai.
Dit dus.
Gaaf horloge maar ik miste een beetje boom pow denk dit bij de Manufacture wel gevonden te hebben.