Jouw collectie op één foto deel VI

Welnee. Kijk dan, touwtje, jackie, casual!

Fotootje @Bwatched

28 likes

50 likes

Niks veranderd maar had zin in een groepsfoto. 1 plekje over…

29 likes

Nice!!

En wat gaat daar komen? :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Mooie set zeg!

1 like

Ik zeg blauwe plaat of een ander kleurtje.

1 like

Geen idee.

JLC deep Sea Chrono die hier TK staat spookt al een tijdje door mijn hoofd. Maar dat is weer zwart en overlap met speedy/pelagos. Dan zou er iets moeten wijken.
Brain fart gehad om naar 2 piece te gaan Air King en Deep Sea…. Of 3 piece met de Nomos er nog bij.

Maar een speedmaster blijft gaaf en was mijn grail. Pelagos draag ik het minste maar heeft wel een speciaal plekje dus misschien spijt als die weg is.

Tudor pepsi gmt erbij over een tijdje kan. Eigenlijk het enige met kleur wat ik rond de 3k leuk vindt. of funds wat langer vullen en een leuke ZEP.

Of toch de deep sea. funds vullen en een keer de nieuwe speedy terug kopen

Nouja genoeg ideeen altijd. Maar wil geen domme NA’s meer doen :joy::joy:

4 likes

We volgen deze ontwikkelingen op de voet :wink:

10 likes

:star_struck::star_struck:

1 like

Blijf die Citizen een vet ding vinden!

1 like

Bedankt!

Is ook een erg fijn horloge :grin:

1 like

Een paar wisselingen deze week dus een nieuwe groepsfoto is op z’n plaats:

Sentimenteel stuk - daily - beater - dresser. En (dit vind ik zelf heel leuk :grin:) verschillende soorten uurwerken: gewone kwarts, automaat, solar kwarts en handopwinder!

20 likes

Nu nog een kinetic :innocent::zipper_mouth_face::thinking:

Hehe

Staat een mooie nieuwe Speedy in het blauw :partying_face:

2 likes

f*cking sexy dit!

1 like

Niet meer :slightly_smiling_face:

3 likes

Erg tevreden met mijn 2-koppige collectie op dit moment. Die gaan blijven, maar de oplettende kijker heeft een leeg plekje gezien in mijn watchroll…

Ik denk voor 2022 stiekem aan een Rolex OP34 (de olive groene 114200 die uit productie is) of OP36 (maar die laatste vind ik op dit moment wel erg overprijst) voor het open plekje.

Er is geen haast, dus wat meedenken hier is welkom. Wat pointers: No-date, <40mm en op kwaliteitsniveau van de Tudors.

Fire away :sweat_smile:

15 likes

Een mooie nomos? Of anders de omega seamaster 300 (afgerond < 40mm :slight_smile:)

8 likes