Als je het budget ervoor hebt, wordt het niet beter dan dit!
Een paar trapjes lager is deze SBGX259 misschien wat? Ideaal voor de zomer, gewoon omgooien en gaan. Je moet al wat zon gezien hebben om dit te doen werken wel
Als je het budget ervoor hebt, wordt het niet beter dan dit!
Een paar trapjes lager is deze SBGX259 misschien wat? Ideaal voor de zomer, gewoon omgooien en gaan. Je moet al wat zon gezien hebben om dit te doen werken wel
Dan vind ik persoonlijk de Champagne dial (SBGX263) een stuk levendiger en ook typisch voor Grand Seiko. Daarbij nog steeds een lichte wijzerplaat en verder identiek.
Zeker een evenwaardige optie! Kwestie van smaak dit, ik heb wat moeite met die champagne sunbursts
Nomos club?
Is een Santos geen 6k ofzo? Dat is me te gortig.
Budgetplafond is zo rond de 3.5k maar minder is ook prima. Wel een premium merk graag.
De Cartier Tank Solo in L heeft bijv. mijn aandacht om eens te proberen mocht ik een mooie vinden.
Mooi ding. Niet heel sportief in mijn beleving
Nomos, Grand Seiko en Sinn schieten me als eerste te binnen.
Op het Uhrforum staan daarnaast een witte Aqua Terra en een witte Citizen Chronomaster te koop, misschien is dat wat?
Mooi hoor
Een Omega zou wel heel tof zijn ja. De 38mm aquaterra in wit is gaaf, maar ik denk niet netjes genoeg.
Voor de vrije tijd heb ik de Tudors
Of deze, geen aandelen .
Mooie collectie en nog een Grey Side, wist niet dat er meer waren op het forum
Als het echt netjes moet de Nomos Orion, kan ook zonder datum. Wat sportiever een GS, eventueel op staal?
Er zit sws nog geen Japanner in je collectie
Finger-licking lekkere collecties hier zeg!!
Met de komst van de Doxa sub200 werd de “Oris Only” insteek gesaboteerd, maar ik klaag niet
Ik heb afgelopen vrijdag de grijze variant om gehad. Ik moet zeggen dat de wijzerplaat prachtig is
Deze stond niet op mijn verlanglijstje, maar dit is wel een goeie kanshebber. Ook qua maat super. De foto’s doen trouwens te kort. In het echt is ie velen malen mooier.
Had ik nog niet gezien. Erg fraai met die 44GS kast
Prachtig
Prachtige collectie
Heerlijk divers - elke dag wat lekkers
Prachtige set horloges.