Kan niet plat liggen.
de horloges die niet op de foto mochten, die zijn sneu.
Kan niet plat liggen.
de horloges die niet op de foto mochten, die zijn sneu.
Fenomenale collectie! Heel gevarieerd en veel horloge geweld!
Staat die date-day stil op Zaterdag de 22e? Dat was in Januari!
Haha ja dat zou best kunnen kloppen. Ik denk dat hij binnenkort weggaat.
En ook Porsche fan zie ik > Mooie Porsche 993 trouwens!
Haha, scherp!
Zeker weten! Ook veel RWB en helemaal beneden liggen veel (Hotwheels) Porsche modellen die nog voor modificatie/verzameling zijn.
Zeg @Tefuly ik lees in je blauwe topics dat er nog maar twee horloges overblijven in je collectie en nou was ik welk errug benieuwd welke. Dus euhm: tijd voor je hele collectie op één foto?!
Thaha, inderdaad tijd voor een update de sinn 556 blijft in mijn collectie net als een quartz diver van seiko. De sinn is mijn horloge dat ik voor alle gelegenheiden aandoe behalve voor werk. Daar komt de seiko ter sprake die accuraat is en de diver fuctie heeft. Ben laborant van beroep en dingen timen zit er dus op dagelijkse basis altijd in.
Enigste mogelijkse toevoeging kan nog een dresser zijn, maar daat voldoet de sinn eigenlijk ook aan. Dus gewoon een mooie leren band voor deze kan het probleem ook oplossen.
Dat is een illuster duo! Kan je alle kanten mee op. Gewoon uit nieuwsgierigheid: welke gaat mee op vakantie? Of beide?
Vakantie heeft er de afgelopen jaren niet ingezeten… Maar ik denk beide, 1 voor de avontuurlijke dingen en de andere voor de rustigere momenten.
Wat is de functie van dat hoesje om het stuur?
Heerlijke collectie met een lichte voorkeur voor duikers . Jep helemaal mijn smaak
Tegen krassen op de case-back
Waanzinnig wat een set. An sich is uitdunnen helemaal niet zo gek.
De Blancpain FF 40mm gaat jou trouwens gewoon passen.
Maar goed inmiddels al weer voorzien