Jouw collectie op één foto deel VI

hahahaha, nee, wil die hem kwijt oid? Dat ding is dan weer niet mijn ding, denk ik.

1 like

Jij hoeft zelden bang te zijn dat je niet weet welke dag het is :rofl:

Gelikte set al zo. Benieuwd wat er voor de Longines en Doxa in de plaats komt. (Was al aan het kijken is het een 300 of 300t). Doxa spookt hier ook weer door de kop :joy:

Mooie doos ook. Van Bulang?

1 like

Hahaha, 300t; laat maar weten of dat is wat je zoekt :wink: Zelfde maker als de dozen van Bulang inderdaad, maar toevallig ergens anders gekocht.

Toffe set en een mooie pouch. Welke is dat?

1 like

Thanks! Dat is zo’n doos van JPM die ze oa bij Bulang en Hodinkee verkopen. Dit is een kurken versie, die ze volgens mij daar nu niet meer hebben. Ze hebben wel andere materialen.

1 like

Cool, weer wat op de wishlist :joy::ok_hand:

Ik begrijp je. Ik flipper ook zelf te vaak haha. Wat voor dresser komt ervoor in de plaats?

1 like

Op zoek naar meer tool / sportief maar dan de Doxa eruit :thinking:

1 like

Hou ik nog heel even voor me, tot ik hem heb. Het is rond maar ik heb hem nog niet. En het is een soort grail voor mij, dus ik vind het spannend :slight_smile: Maar het is echt een hele mooie :smiley:

4 likes

Hahahaha, ja, goed hè?! Doxa is supergaaf, ook weer zo’n ding waar op zich niets mis mee is. Maar de GMT is m’n werk/beater horloge. Dan heb ik verder niet iets toolish buiten de Doxa. En die is voor mij soms weer net iets too much, ondanks dat ik er gek op ben. Is dat te snappen? Denk toolish/sportief meer richting speedmaster/sub style, iets meer low-key dan de Doxa.

2 likes

Nee :rofl::rofl: maar dat is juist zo leuk op HF .
Voor mijzelf maak ik ook allerlei regeltjes en dingen in mijn hoofd .
Mijn vrouw heeft het al opgegeven :laughing: snapt er ook niets van .
Heerlijk man , gewoon zo doorgaan :+1:

3 likes

:joy: hou het er maar op dat de Doxa tof is maar dat het tijd is voor verandering anders :joy:
Gaat goed komen, binnenkort Ivar1’s verzameling 2.0 :grinning_face_with_smiling_eyes:

3 likes

Ben benieuwd!

1 like

Haha fair point :joy:

1 like

The 3 piece collection:

Vintage Quartz duiker
Vintage handwinder chrono
Automaat

En dat gaan we even zo proberen te houden.

26 likes

41 likes

Succes Tom. En dat meen ik.

Wil ook die richting eens uit.

1 like

Bedankt, Vincent, we gaan ons uiterste best doen.
Ben wel tevreden met de verscheidenheid, ook al zijn het er maar 3.

1 like

afbeelding

Wat een mooie Hollandse collectie! :smiling_face_with_three_hearts: