Jouw collectie op één foto deel VI

Heel erg gaaf

1 like

Voor nu zeker klaar! Heb best veel geflipperd en ik heb nu lekker rust en een (vind ik) top collectie. Ik neem even een flinke horlogeaankoopsabbatical :sunglasses:

4 likes

Heerlijke collectie! :drooling_face:

1 like

47 likes

Dank. Ben er zeker blij mee… (Behalve met die Sinn, daar word ik gek van :crazy_face:)

1 like

Hmmmm, nog steeds hevige twijfel…

De Pelagos LHD gaat nooit meer weg, is echt alles wat ik wil en nodig heb en draag ik onafgebroken de laatste maanden. Zou ik nog maar één horloge mogen houden, dan is dit hem.

Gevoelsmatig heeft de Pelagos veel overlap met de Sinn. Dus de Sinn staat op de nominatie om te mogen vertrekken. Maar ja, het is wel onverwoestbaar en super nauwkeurig. En gewoon Sinn.

En dan wellicht de BlackBay 41 Heritage omruilen voor een zelfde exemplaar, maar dan met de blauwe plaat.

De vintage Glycine blijft uiteraard.

Maar ach, zolang er twijfel is doen we maar even niets :joy:

43 likes

Erg mooie collectie hoor.

Moet er altijd eentje uit voor er een nieuwe komt?

Voor een appel en een ei kan je een Ny0040 blauw kopen, dan hoeft de BB41 er niet uit voor een blauwe plaat. Deze zwarte versie vind ik de mooiste versie, maar dan in 36mm.

Dank je wel!

Ja, ik wil echt gewoon liefst maar twee (max 3) draaghorloges. De Glycine reken ik daar niet toe.
Ik heb veel meer gehad en dat beviel me eigenlijk helemaal niet. Less is more is tegenwoordig mijn horloge-credo.

1 like

Vandaag de Coral Red toegevoegd aan de collectie. Nog 2 stuks en dan is het leuk geweest. Dan hebben we er 10 in de box en 1 om de pols en gaan we rustig even genieten van wat we allemaal hebben. Gaan we daarna kijken wat eruit kan voor een up en downgrade naar een 6x box :scream:

136 likes

Wat gaar er uit?

Ik heb geen idee johh, ik lul maar wat. :wink::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like


Binnenkort terug een trio :zipper_mouth_face:

33 likes

Stuur die OP maar op hoor. :+1:

1 like

Sodejuutjes. Prachtige set!!

1 like

Lekker bezig man! :facepunch:t2:

3 likes

Alleen de box of ook het horloge? :grin: :grin:

1 like

Doe geen moeite, alleen het horloge is voor mij al prima. :+1:

1 like

Prachtig man, en wie zijn ‘we’? :wink:

Voor het downgraden: Rolex eruit en klaar, waarschijnlijk ook meest lucratieve oplossing!

2 likes

Crappy kunstlichtfoto, maar soit.
V.l.n.r. op volgorde van favoriet :innocent:

37 likes

Heerlijke set! Genieten dit :ok_hand:t2:

Richting Vacheron, Lange, AP zou wel gaaf zijn bij de downgrade optie.

1 like