Jouw collectie op één foto deel VI

Prachtige en diverse horloges

1 like

15 likes

Bijna goed.

16 likes

Ja joh, helemaal abuis door al dat moois hier… En de sixpack Isi’dor :rofl: mijn excuses. Niet minder mooi overigens :ok_hand:

2 likes

Ik zei 2022 :joy::joy:

1 like

Met een beetje happy thinking moet het goed komen :upside_down_face:

:ok_hand:

7 likes

Huh, wat is er in Oudewater? Kom net terug uit het stadje. Naar Reijersen?

Zo godnondejuu die Patek Philippe had ik even gemist! En wat voor een! Dikke Annual Calendar Chronograph! Van harte gefeliciteerd met deze grail!!! :heart_eyes:

1 like

Haaa dat is mijn pols :smile: Ik had nooit over Chopard nagedacht, totdat ik deze om kreeg! De afwerking is nog veel mooier dan het lijkt op de foto’s. Moet je zeker even in real life ervaren.

2 likes

Wat ik me al eens afgevraagd heb: jij als te korte wijzer politie, hoe ga je daar mee om bij een reverso? Door dat de wijzers over een rechthoekige minute track bewegen zijn de wijzers toch altijd ofwel te lang, ofwel te kort?

1 like

Hele mooie collectie @JohnWick! Geniet ervan!

1 like

Yep, nare bijkomstigheid van co-axial schijnt het. Verder topuurwerk, maar vergt ruimte.

Wat ik ook leuk vind met toch weer een maanstand is deze Meistersinger.

12 likes

Glashuette Original Seventies Chronograph Panorama Date?! Wat een mooi ding is dat. Die gele komt op het forum met enige regelmaat langs.

15 likes

Zeker mooi. Maar denk dat deze mij gaat vervelen. Mede door de kastvorm.

:fire:

6 likes

Thanks!

Hier lees je het hele verhaal;

Mijn DROOM NA | It’s complicated! | Patek Philippe 5960g

:innocent:

1 like

Tja. Als je een cirkel over een rechthoek legt kan het niet anders. Overmacht. Dat vind ik veel minder erg dan moedwillig de maat van twee cirkels met exact hetzelfde middelpunt verneuken.

2 likes

Heb ik wel een mening over… :wink: Biertje? :grin:


Fijne Feestdagen!

25 likes

Mooi blauw is niet lelijk :ok_hand:

2 likes

Heel erg gaaf!
Die blauwe Yachtmaster zou een mooi setje vormen met de Patek. :innocent: :innocent:

1 like