Jouw collectie op één foto deel VI

Two Tone neig ik zeker naar. Vintage DJ wordt ik echter niet warm van. Een DJ41 TT zie ik wel zitten.

1 like

Voor mij betekent dit:

Kleine’ merken die niet gigantisch veel horloges maken en die niet onder een grote moedermaatschapij hangen zoals de Swatch groep of Richemont.

En die inhouse eigen uurwerken hebben. Al hoeft dat niet altijd. Genoeg kleine merken die een unitas bijv als basis hebben zoals Dornbluth, Bensinger of Cornehl om maar wat te noemen. Al dat niet heavy aangepast

1 like

Lekker dat je die twee Seiko’s erbij hebt

1 like

Moet me es toeleggen op fotografie …
Dit is de buit na een jaartje de passie beoefenen. :hear_no_evil: :smiling_face_with_three_hearts:

25 likes

Stand einde van het jaar!

32 likes

Ik had met uw username wel een ander merk verwacht in de kist :upside_down_face:

2 likes

Allemaal mooi! :+1:

2 likes

HahA dat is net het merk waar ik weinig mee heb, maar elk horloge heeft een kroon.

9 likes

Hele fijne collectie! Hoe bevalt die Doxa?

1 like

Haha… tja… die ligt nu bijna 1,5 maand ergens tussen de douane en postNL te wachten om eindelijk thuis te komen… :joy:

Ah shit… nah ja… geduld is een schone zaak! :grin:

1 like

Lekker zeg, misschien nog een JLC reverso :star_struck:

1 like

Eindejaarsupdate; niet geheel ontevreden.

82 likes

Snap ik!! Geniet ervan! Hoe houdt de Seiko zich in al dit geweld?

1 like

Op zich goed. Ik heb even overwogen om hem te verkopen, maar dat is toch wel een heel fijn horloge. Zeker voor op vakantie, hiermee kun je toch gewoon een dure klapper om de pols dragen maar niemand met kwade bedoelingen die hem als zodanig herkent. :+1:

8 likes

18 likes

Prachtig zo! Die ‘Tiger Eye’ moet je gewoon houden hoor, super naast de rest!

1 like

Dat mag ik toch hopen :ok_hand:

1 like

Doe je doosje even open! Te veel moois om net niet goed te kunnen zien…

2 likes

Als ik deze foto zo bekijk, brengt die inderdaad wel wat welkome kleur in het geheel.

1 like