Jouw collectie op één foto deel VI

Top collectie zeg. Schitterend.

Mooie set.

Bb58, speedy en de DJ is een heerlijke 3 piece

1 like

Daar moest ik ook aan denken. Rest eruit en heerlijk genieten!

1 like

Toffe Tudor :star_struck:

1 like

Lekker

Mijn huidige collectie!

40 likes

Mooi hoor maar ik hik wel tegen die twee lege plaatsen aan😉

Ik zie nog ruimte voor bijvoorbeeld een Rolex Explorer, Omega Constellation of Tudor GMT :thinking:

Wat een mooie DJ! Dat lijkt wel een matte dial, of zie ik dat verkeerd?

Na al een aantal jaar meelezen hierbij dan ook maar een keer mijn bescheiden collectie;

De SKX gaat eruit omdat ik deze vrijwel nooit meer draag. Denk erover om een chrono aan te schaffen bijvoorbeeld een Zenith cal. 420 maar er is nog zoveel meer moois…

33 likes

Ik zou beginnen door een van de explorers weg te doen. Waarom heb je daar twee van?

Ik zou wensen, dat het zo simpel was :smiley:

Ik heb er slechts 1. Het lijken soms 2 verschillende horloges, door de jubilee danwel oyster.

Het is wel kandidaat om eruit te gaan, ik draag deze vrij weinig merk ik.

Persoonlijk vind ik er niets aan dus die zou ik er als eerste uitknallen. Die gouden rolex zou ik ook ditchen want Romeinse cijfers :nauseated_face:.

Dan zit je op 3 horloges die goed van elkaar verschillen.

1 like

Bb58 + 1 explorer houden. Dan een mooie chrono ernaast. Dan heb je er 3

Mocht het 4 zijn dan de bb58, 1 explorer en de datejust houden en een leuke chrono ernaast

1 like

Allemaal matig advies hierboven zeg :yum:
Die OP34 als eerste eruit! :innocent:

1 like

Had je gezien dat er een aantal dagen een gloednieuwe op Chrono24 te koop staat?

1 like

Inderdaad wel gezien, merci :+1:
Ben op dit moment vrij concreet bezig met iets anders lekkers. Hij blijft sowieso op de longlist staan.

1 like

Dat ken ik haha. Het heeft bij mij ook een tijdje geduurd haha.

Het is het wachten in ieder geval waard :grin:

17 likes

Haha @Tijner jij hebt een verborgen agenda :stuck_out_tongue_winking_eye:

Thx voor jullie visie @Belisarius en @Myspeedyworld ik neem het mee in de overwegingen

1 like

Als ik hem zo zie blijft het een ontzettend leuk horloge. Ooit eens gepast op zwart rubber, ook lekker.

1 like

Klopt. Ik heb hem ook op zwart rubber gekocht. Weekje later toch de bracelet er bij om te kunnen afwisselen.

20 likes