Voor elke occasions een NATO lekker bezig kerel.
Het model met een zwarte plaat vind ik persoonlijk mooier. Er schijnt al een wachtlijst te staan voor dat model op het forum.
Zo ken ik nog een member die vanalles riep te hebben… Munne maat die je niet zo vaak ziet.
Jeetje.
Nouja bekijk het van de positieve kant. Als het een slecht jaar is veranderd er niet veel.
Poooohhh lekker zeg! Hoe bevalt de Doxa?
Die is lekker.
Dan maar geen smaak. Wat moet je nou met smaak.
Met deze rosé Daytona ben je gewoon de Julius Caesar van 2022.
De Gaddafi van vandaag. En een prins in het hiernamaals.
Wie maakt je wat?
Waar is er gezegd dat dat gekocht was? Die was nooit een incoming, maar een optie, tot een lid aanhef dat het een vrouwen model was. En dat weet jij ook. Daarna een Polo gekocht voor de vrouw en een DJ voor mij. Weg bonus.
hear hear David, wel zonder de zetting in de kast dan he
Heb je ook een stalen band van die doxa, want damn.
Wil je lache. Hij is na 2 uurtjes gestopt met lopen. Zit dus iets niet goed van binnen. Verkoper zegt regel het met Doxa. Geen zin in dat gezeik dus hij gaat retour
Kwaliteitje hoor. Of een maandag morgen model
Wauw, talk about anticlimax haha
Tot zover dat rustige 2022 . Ga je het nog een x proberen of weer verder kijken?
Da’s minder. Daarom komt er hier dus geen Doxa, hoe gaaf ze ook zijn. Tot voor kort was Doxa ook helemaal afwezig in Europa, dus zoveel servicepunten heb je hier niet. Ik zie dat er ondertussen wel al een paar dealers zitten in Duitsland, dus er is gelukkig beterschap op komst
Zit toch gewoon een ETA in? Orima te services lijkt me, of moet ie om andere redenen persé naar Doxa toe bij een defect ofzo
Neuh, dan is de lol er wel vanaf. Komt wel wat anders
Klopt, compensatie voor de service zou een oplossing zijn want is gewoon ETA dus kan ik gewoon hier ind e buurt laten doen. Maar dan vervalt je garantie als je het bij een horlogemaker laat doen.
Er is meer dan enkel het uurwerk. Pakkingen is het grootste pijnpunt als ik het goed heb, fabrikanten willen dit niet altijd leveren. Maar er zullen vast nog wel OEM onderdelen zijn die niet altijd goed beschikbaar zijn, die bij herstellingen wel eens van belang kunnen zijn.
En dit… voor een microbrand horloge tot daar aan toe, maar Doxa’s zijn nu ook niet bepaald goedkoop.
mooie horloge box waar had je deze vandaag?