Hier mijn collectie…4 is mijn max want heb nu al moeite met rouleren😁
Vandaag toch eentje binnengekomen die ik niet kon laten lopen toen ik hem in het blauw zat. Ik zat al ruim een jaar te kijken naar een Archimede flieger.
Eigenlijk is het ook wel een passende 3-piece zo, en eentje waar ik erg happy mee ben:
diver-field-flieger
Lekker die Colt erbij!
Te land, ter zee en in de lucht
Longines : in 2011 gekocht voor mijn trouw. Mooi, maar weinig verzamelwaarde de ik. Gezien het model in 2012 gestopt is wel 50% korting gekregen bij authorized dealer
Seiko : US versie, in de US gekocht voor USD 199. Valt niet mee te missen, en ik prefereer de rechthoekige indexen
Garmin : kost maar evenveel als het onderhoud op een valjoux 7750, maar kan gigantisch veel. Helaas geen ziel
Junghans : 2 weken geleden hier gekocht, ik ben zit van dat bandje (dank u Google om ons allen af te luisteren, en me uit het niets naar dit forum te leiden)
Een Bronze BCPD is echt een geweldige toevoeging aan je al zeer fraaie collectie. Kijk je specifiek naar de rode plaat?? Blauw en groen zijn ook echt fenomenaal!!
Dankje!
Ja, die Fratello edition blijft voor mij de meest aparte editie. En ik heb dan zoiets, als je toch al brons gaat, mag het wel wat gewaagder zijn. Die is echt all the way!
Neemt niet weg dat die nieuwe blauwe ook een prachtige combi is, samen met de groene die we al kennen.
Maar even weer alles in huis gehaald voor een update.
Review van de na komt eraan. Volgens mij de enigste op hf?
Spot de nieuwkomer
Ik vind ze allemaal enig
zou ik echt niet weten maar het zijn wel allemaal kanjers
Die groene blijft tof
En de rest is ook mooi.
Je hebt hem!!
Gaaf! Van harte gefeliciteerd!!
Ah tof hij is binnen! Ik ben benieuwd
Endlich ist sie da!
Der Hentschel. Jawohl! Ganz schön.
Heb je de premium package genomen? Wel leuk zeg die verschillende service packages.
Hentschel
Hoe bevalt die!?