Jouw collectie op één foto deel VI

Longines : in 2011 gekocht voor mijn trouw. Mooi, maar weinig verzamelwaarde de ik. Gezien het model in 2012 gestopt is wel 50% korting gekregen bij authorized dealer
Seiko : US versie, in de US gekocht voor USD 199. Valt niet mee te missen, en ik prefereer de rechthoekige indexen
Garmin : kost maar evenveel als het onderhoud op een valjoux 7750, maar kan gigantisch veel. Helaas geen ziel
Junghans : 2 weken geleden hier gekocht, ik ben zit van dat bandje (dank u Google om ons allen af te luisteren, en me uit het niets naar dit forum te leiden)

11 likes

Een Bronze BCPD is echt een geweldige toevoeging aan je al zeer fraaie collectie. Kijk je specifiek naar de rode plaat?? Blauw en groen zijn ook echt fenomenaal!!

1 like

12 likes

Dankje!

Ja, die Fratello edition blijft voor mij de meest aparte editie. En ik heb dan zoiets, als je toch al brons gaat, mag het wel wat gewaagder zijn. Die is echt all the way! :smiley:
Neemt niet weg dat die nieuwe blauwe ook een prachtige combi is, samen met de groene die we al kennen.

Echt een

Maar even weer alles in huis gehaald voor een update.

Review van de na komt eraan. Volgens mij de enigste op hf?

Spot de nieuwkomer :eyes:

63 likes

Ik vind ze allemaal enig :slightly_smiling_face:

3 likes

:roll_eyes: zou ik echt niet weten maar het zijn wel allemaal kanjers :ok_hand:

1 like

Die groene blijft tof :green_heart:
En de rest is ook mooi.

1 like

Je hebt hem!!
Gaaf! Van harte gefeliciteerd!!

1 like

Ah tof hij is binnen! Ik ben benieuwd :+1:

1 like

Endlich ist sie da! :fire:

1 like

Der Hentschel. Jawohl! Ganz schön.

1 like

Heb je de premium package genomen? Wel leuk zeg die verschillende service packages.

1 like

Hentschel :heart_eyes:
Hoe bevalt die!?

1 like

23 likes

Mooi Omega trio :ok_hand:

2 likes

Tof! Heel het forum is er al lang op voorbereid geweest dus benieuwd naar de foto’s :grin:

De Nomos vraagt in deze opstelling haast om een gekleurd bandje!

1 like

Thx😊

1 like

Vroâger dacht ik dat de horlogewereld net zo was als de echte wereld. Je koopt een product, pakt het uit en gooit de verpakking weg. De Seiko doosjes bij oud papier, de Rolex doosjes in de grijze container want daar zit van dat groene plastic over het karton en de sigarenkistjes van AP trap je in elkaar en gebruik je als aanmaakhoutjes voor de open haard.

Horlogeforum heeft me geleerd dat de waarde van een horloge daalt als je de verpakking niet (meer) hebt. Huh?! Sterker nog je kunt een lege doos voor soms wel honderden euro’s verkopen. Heb ik dus in het verleden duizenden euro’s weggegooid en opgefikt!

Leuk hoor al dat bewaren maar na een tijdje ligt het overal. Vanochtend maar eens naar de Action gegaan om wat van die plastic containers te halen en het hele spul op zolder op te bergen. Moet nog een keer want aan zes had ik niet genoeg.

40 likes