Jouw collectie op één foto deel VI

Bedankt is al een oudje maar een fijn horloge. Tevens mijn enige automaat maar denk niet voor lang meer, het horloge virus heeft mij de laaste tijd ook weer goed te pakken.

1 like

68 likes

Prachtset!

1 like

Poeh poeh, dit is wel een droomcollectie zeg. Alles zit er in wat mij betreft!

1 like

Nou zeg, indrukwekkend en compleet. :star_struck:

1 like

Alleen maar mooie modellen! Hoe bevalt de Blancpain? Die staat stiekem toch al jaren op m’n radar. Is dat de blauwe 38mm?

1 like

Heerlijk zeg! Alles zit erin inderdaad! En de Bathyscaphe is natuurlijk fantastisch! :wink:

21 likes

Eindelijk alles op de foto gekregen, buiten mijn Seiko Solar en Tavannes zakuurwerk :man_facepalming:maar ja, hier is dus mijn bescheiden collectie

Diegene die gedragen (kunnen) worden:

En dan met de projecten erbij:

Besef net dat de lopende projecten er ook niet bij staan, gaat over 2 Pontiac art deco, 1 Longeau, 1 rodana bumper, 2 x vintage chrono, 1x Pontiac chrono en dat zijn ze (denk ik)

Er zijn gelukkig wel een (heel) klein aantal die ooit mogen vertrekken

28 likes

Mooie collectie trouwens!
Hoe bevalt die Autodromo tussen het ander geweld? Ik zat er onlangs naar te kijken, echt een uitzonderlijk origineel microbrand. Op de website staan enkel versies met de zwarte buitenring. Dan is die van jou nog net wat frisser weer :+1::blush:

2 likes

Subliem hoor :ok_hand:

2 likes

Godsamme hey, wat een stapel. Ik zou daar zo onrustig van worden.

2 likes

De Spaceview en Ricoh vind ik vet. Verder is het op deze afstand vooral heel veel!

1 like

Geweldige set zo :heart_eyes:

Die JLC tribute is erg mooi

1 like

@tompj en @Rolopalooza Dank jullie wel :blush:

Jullie collecties mogen er ook absoluut zijn :smiling_face_with_three_hearts:

@Ojjz en @Time_Lord: Dank jullie wel. Ben nog niet helemaal klaar. Heb er q1 volgend jaar sowieso nog 1 Incoming en er komt wellicht nog wat bij. Maar heb idd van alles wat. Van dress naar sportief naar daily naar diver :-). Heb wel t idee bijna klaar te zijn.

3 likes

@deuxani en @Tulipan.

Idd de 38 mm. Hele mooie maat. 100 uur gangreserve, gecoate gouden rotor, goede lume en is weer eens wat anders in die prijscategorie dan t kroontje bijvoorbeeld. Vind de grijze niet donker genoeg daarom toch voor blauw gegaan.

@Myspeedyworld. Dank je wel. Krijgt met dit slechtere weer helaas wat minder draagtijd. Blauwe wijzerplaat die onder bepaalde lichtomstandigheden paars uitziet is prachtig.

3 likes

Vraagje: Heb jij nooit keuzestress?

Ik vind t soms met mijnrezelijm bescheiden collectie van nog geen 10 soms al moeilijk kiezen… :zipper_mouth_face:

1 like

Wat gaat het worden? En dan als aanvulling of als vervanging van iets? Zou met jouw collectie niet weten wat er weg zou moeten; zo lekker divers.

1 like

Eerlijk?

Als er nu een zou moeten vertrekken zou t de Zep zijn. De Lange, JLC en de BP zijn de absolute blijvers.

Incoming: q1 2022.

Een aangepaste

Wat ik wellicht er nog bij zou willen hebben in 2022: Of een Tourby salmon of een donkere wijzerplaat: daar heb ik momenteel een behoorlijk aantal kandidaten voor… :grimacing:

7 likes

Ah ja, die heb ik ergens voorbij zien komen. Wat een gaaf ding… Heel benieuwd naar de fotos als hij binnen is!

Mijn ZEP zou ik juist niet zo snel weg doen, want die kan in elke gelegenheid. Ik vind de Hentschel misschien meer in het vaarwater van de Nomos komen?

1 like

@HanDavinci kan ik me wel voorstellen, er zijn er ook veel die wat op elkaar lijken, zeker bij de Sicura duikers en dressers. Daar gaan er dus ook een paar weg als ik ze hersteld heb :grinning_face_with_smiling_eyes:

@Ojjz ik zal binnenkort wat duidelijkere foto’s maken :yum:

@whisky keuzestress valt goed mee, soms draag ik bepaalde horloges weer wat minder dan andere en ik kijk wat er past bij men kleren en mood.
Ik ben al blij dat ik niet teveel bandjes heb :sweat_smile:

3 likes