Mooi duo!
Een kleine collectie kan ik eigenlijk net zo, zo niet meer waarderen dan de grote. Komt waarschijnlijk omdat het dan meer dragers zijn dan verzamelaars horloges (ik behoor ook tot de groep dragers).
Mooi duo!
Een kleine collectie kan ik eigenlijk net zo, zo niet meer waarderen dan de grote. Komt waarschijnlijk omdat het dan meer dragers zijn dan verzamelaars horloges (ik behoor ook tot de groep dragers).
Alle ‘zooi’ maar weer eens in huis gehaald voor een familie portret.
Ga nu niet zeggen dat een grotere doos nodig heb. Kans is aanwezig dat er binnenkort een paar t nest gaan verlaten voor een über grail.
Jij hebt een grotere doos nodig.
Mooie doos hoor.
Enkel die Nomos ligt wel erg in de weg
Vaak naar dit topic gekeken maar volgens mij nog nooit wat gepost. Dus bij deze.
De hele collectie, dus ook wat ik niet meer draag maar toch bewaard heb.
1 swatch. Mijn eerste horloge, mijn moeder had hem bewaard en was een grappige verassing toen hij weer boven water kwam decennia later. Wij hadden het vroeger niet breed. Dus mijn ouders hebben er een fel oranje bumper voor gekocht zodat hij niet stuk ging. En een origineel vervangend swatch bandje was te duur. Dus nadat het originele bandje kapot was hebben mijn ouders hem gemod zodat er een nato van de hema op kon.
Het is zo’n horloge wat je als puber weg gooi. Maar nu toch blij dat ik hem nog heb.
Gekocht bij de v&d tijdens een vakantie in de buurt van Apeldoorn. Jeugdherinneringen
2 Fossil. Ooit in een la verdwenen en sinds een maand weer teruggevonden
Ik vind hem eigenlijk nog steeds tof. Dus binnenkort even een batterij halen.
3 Fossil.
4 Fossil collab met Philippe Starck. Bij deze moet je op een knop drukken en licht ledjes op voor de tijd weer te geven.
5 Fossil collab met Philippe Starck
6 Seiko. Gekregen van mijn ouders toen ik mijn school had afgerond. Ik vind hem nu vreselijk zitten. De band valt niet lekker om mijn pols. Maar deze gaat nooit weg.
7 Mondaine. Hiervan kan ik nu echt geen reden bedenken waarvoor ik hem nog heb. Maar ik heb hem nog, dus in de collectie, dus op de foto.
8 G-shock. Elke keer als ik hem om doe weet ik weer waarvoor ik plastic bandjes haat. Maar hij is de have wereld met me over geweest. Denemarken, China, Texel, Japan, Usa, Limburg, Egypte. Dus ik denk dat ik hem nog wel even bewaar.
9 Seiko. Verlovings kado van mijn vrouw.
10 Enicar. Geërfd van mijn opa. Deze moet ik nog eens laten nakijken. Maar met 31mm is dit zelfs op mijn kleine polsen wel heel erg klein.
11 Tudor prince. Lekker bling bling in het zomer zonnetje.
12 Speedy. Ik vind de Space shuttle zo’n gaaf apparaat en dit model is op elke missie meegeweest. Op de hoogtepunten en ook op de tragische dieptepunten. Prachtig horloge en voor de space nerd een must.
13 Speedy pro X-33. Word nog steeds door Nasa uitgegeven aan astronauten. En om de pols van Bob Behnken tijdens Crew Dragon Demo-2. Hoe gaaf is dat wel niet.
14 Panerai 112. Het enige horloge wat ik heb weggedaan en waar ik een tweede voor heb teruggekocht.
Prachtig viertal!
Bij mij is ook niet alles in huis, maar ik “red” me prima met dit 5-tal. 5 formaten, 5 merken, van netjes naar sportief. Meer is inderdaad niet nodig. Maar wel leuk .
Ik kan me meestal wel vinden in jouw keuzes en ook dit is weer prachtig
Vooral dit
Helemaal niks mis mee!
Heel mooi.
Poooohhh niet normaal deze collectie! Heel erg gaaf!
prachtige collectie
Aantal horloges is toch perfect voor deze doos. Alle vakjes gevuld en 1 om de pols👍
Prachtig gebalanceerde set
Leuke set dit!
En dit ook. Van alles wat!
tag heuer en andere airman incoming.
En nog bandjes van Diaboliq
Ziet er top uit!
Dankzij jouw PO
zeker mooi
Nee man, in de bubbel die HF heet voel je je al snel bescheiden qua collectie.
In de werkelijke wereld is jou collectie alles behalve bescheiden .
Mooi setje!
Moet het meer zijn dan?
2 toppers !