Jouw collectie op één foto deel VI

Hmm ik vind geel toch wel mooi. Misschien past deze beter in de collectie :slightly_smiling_face:

4 likes

Is dat het model met de stalen of met de leren band? :grin::wink:

Als je dan een rechthoekig horloge wilt dragen, dan is het toch altijd de JLC, of niet?

1 like

Nee dan liever de Intratuin versie

11 likes

Dat is die met de stalen band :ok_hand:t2:

En nee, de Reverso en Tank zijn twee totaal verschillende horloges. De ene plat en Quartz, de andere blauw :joy::grin:

Als we het gaan hebben over wat logisch zou zijn dan kunnen we de hobby wel opheffen :smirk::grin:

3 likes

O zo waar :roll_eyes::grin:

3 likes

29 likes

Beide turtles! Cool :sunglasses: en die Tudor is natuurlijk onwijs lekker :ok_hand:

Graag nog een vintage turtle erbij :grin:

Er komt toch verdacht veel Seiko in de horlogedoos zo… Eerstvolgende op de nominatie om te vertrekken is denk ik de flieger. Ik mis toch wel een beetje een diver :thinking:

25 likes

Gotta catch 'em all :nerd_face:

De mini eruit en een mooie vintage zoeken :ok_hand:

1 like

Echt? Een vintage turtle heb ik niet voor je, maar die mini schreeuwt :rofl:

29 likes

Jup heb een mooie gezien van een een kennis maar 1 in is 1 uit :grinning_face_with_smiling_eyes:

21 likes

35 likes

Toffe collectie hoor! Maar daar moet idd wel een duiker bij hoor… drie Seiko’s maar geen daarvan een diver dat kan natuurlijk niet. :sweat_smile:

Welk model is die rechtsboven ook alweer? :thinking:

De flighty, sna0411 :wink:

1 like

Inderdaad de Seiko Flightmaster sna411. Fantastisch horloge :ok_hand: momenteel het meest gedragen door mij.

Eens. De flieger eruit en een duiker ervoor terug :white_check_mark: ik vind een vaer D5 tof :ok_hand: of een mini turtle of een… Keuzes keuzes

1 like

Lekker hoor, is dat een sarb bovenste rij, in het midden? Mooie variatie :ok_hand:

1 like