Jouw collectie op één foto deel VIII

Mooie set! De Nomos, JLC en vintage Zenith springen er voor mij uit :star_struck:

1 like

Oe ja!

Klopt van de subdials. Heuer is ook mooi. Maar of ik hem wil?

Dank! Tsja, logica. Mag wel, moet niet.

1 like

De Heuer Autavia van 2017 dan misschien, heb die een maandje en ben erg fan van het ding :slight_smile:

2 likes

Gaat mijn verstand te boven, oh wacht :stuck_out_tongue_winking_eye::

48 likes

Een set met smoel!

1 like

Mooi hoor!

1 like

Mooie variatie meneer Meistersinger. Ook de Tudor zwaarte kan mij wel bekoren :star_struck:

1 like

Ben benieuwd naar januari 2024 bij jouw collectie @tompj

1 like

Die is bij mij soms ook ver te zoeken. Maar is er wel wat te zeggen voor verzamelen of aankopen met een plan of richting :blush:

Ook een mooie keuze! Is die alweer van 2017? Waar is de tijd…

Schitterende set ook weer! :ok_hand:

3 likes

Mooiste complicatie :grin::+1:t2:

En handig bij eitjes/spaghetti koken.

1 like

Heerlijke set!

De covergirl en je nieuwe aanwinst zijn voor mij bij de allermooiste horloges van het forum :ok_hand::ok_hand:

2 likes

Mooie nomos !

1 like

Het ging hard met Tudor vorig jaar. Ik ben het merk steeds meer gaan waarderen en het zijn ook horloges die je ‘‘makkelijk’’ pakt.
In veel situaties is een BB(58) net even makkelijker/toepasselijker dan een Reverso oid. En hoe mooi sommige horloges ook zijn, als ze (te) weinig draagtijd krijgen verlies ik iets van het plezier van dat horloge. Dus heel blij met de Tudors :grinning: en dank voor je

3 likes

SeaQ is al weer weg? Vond die nou net zo mooi :sunglasses:

1 like

Nice hoe bevalt de 317? Leuk horloge al vaker aan gedacht.

1 like

Het blijft maar wisselen :slight_smile: mooie collectie Tom!

1 like

Lekker hoor!!

1 like

Echt heel goed! Beter nog dan verwacht!

1 like

Nondeju, wat komen er toch (steeds) weer prachtige collecties voorbij :heart_eyes: Genieten!