Jouw collectie op één foto deel VIII

Dan ben je eigenlijk wel klaar, alles wat je ooit nodig gaat hebben :slight_smile:

2 likes

De rest heb ik in feite helemaal niet nodig :wink:

6 likes

Nog sterker voor de tijd etc heb ik de telefoon…

1 like

Mooi hoor! Op termijn de speedy inruilen op een 116500LN ‘panda’ :blush: Dan ben je klaar.

1 like

Het vreemde is dat de de Speedy mijn voorkeur geniet. Natuurlijk is een Daytona geweldig, maar op een 19cm pols vind ik hem wat wegvallen.
Bovendien is hij mij te prijzig :blush:

3 likes

Hele mooie collectie. Die Speedy maakt het ook wel af. :ok_hand: Is dit nu de hesalite of saffier?

1 like

Saffier met hesalite band :grinning:

1 like

Ah die had ik ook! :see_no_evil:

1 like

Jij hebt sws de meeste horloges die ik nu bezit ook gehad…
Je hebt gewoon een uitstekende smaak :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Was grapje, nav die keer dat je voor lul hier zat.
Maar idd heb al die modellen al wel gehad op de Explorer na.

1 like

Weet je dat die ervaring toen, mij aan deze Speedy heeft geholpen?
Ik zag mijn huidige Speedy, de versie op leer, van amper een jaar oud, best lang te koop staan bij een handelaar, en toen bedacht ik dat de meeste liefhebbers ivm het kleine prijsverschil liever op staal kopen, en hij er daardoor slecht van af kon komen.
Ik heb toen de handelaar (voor een wel heel zacht prijsje) verlost van zijn Speedy op leer, en heb er toen zelf, zoals jij destijds voorstelde, er een nieuwe stalen band bijgekocht.
De leren band met vouwsluiting, en de nieuwe snelverstelling op de stalen band (die ik echt wilde hebben) heb ik in feite er gratis bij. Bovendien kon ik nu ook de matte stalen band zonder de pcl’s kiezen.
Dus, dank voor je prima suggestie :+1:t2:

4 likes

Één en al smiles toen ik de foto’s aan het schieten was.

107 likes

Snap ik!

2 likes

Even een verse broek aandoen :woozy_face::star_struck:

4 likes

Kanoene wat een set. Je hebt op HF verzamelaars en dragers. Was ooit wel een leuk topic over, maar ben te lui om te zoeken.

Heb je ze allemaal wel eens om?

2 likes

Hahaha! Ik plas in m’n broek!

Ik ben een dragende verzamelaar. Denk dat ik in 2 maanden 1 rondje doe, omdat ik niet elke dag wissel.

5 likes

Wow heel mooi. Die gouden Speedy is wel iets bijzonders zeg. :ok_hand:

2 likes

Blijft mooi, die Grilltimer als centerpiece :+1:

4 likes

Het begin van mijn collectie. Ik heb er dit jaar nog een aan toe te kunnen voegen. Ik twijfel nog welke dat gaat worden.

38 likes

Welkom. Goed begin :+1:

1 like