Relevante vraag.
Minder relevant, alleen leuk voor een collage.
Mijn punt: als je alleen maar horloges hebt die je op zichzelf staand tof vindt, dan heb je jouw collectie te pakken. Voor het moment dan
Relevante vraag.
Minder relevant, alleen leuk voor een collage.
Mijn punt: als je alleen maar horloges hebt die je op zichzelf staand tof vindt, dan heb je jouw collectie te pakken. Voor het moment dan
Ik snap je. Maar ik wil wel voor alle gelegenheden klaar zijn. Anders zie ik de eerste uitbreiding al weer komen.
Mooi he die collectie, wel 25 jaar over gedaan . En niet de minste horloges toch, tja voor die Patek heb ik wel een jaartje moeten sparen
. En ja die Oak kostte ook niet weinig natuurlijk, maandje voor moeten sparen
. Nu nog mijn droom uit laten komen zodat ik ooit eens een mooie Rolex kan kopen
Hoe zat het dan met die Seadweller en die Syrische maaltijd en je YM met chocolade plaat??
Nog steeds hetzelfde hoor, gebbetje was voor Brick maar die snapte hem wel hoor
Oké. Dan miste ik ze gewoon op je overzichtfoto.
Maar wat zit er nou in de winder op de achtergrond?
Gewoon even vergroten en dan zie je het, volgens Brick een Patek en een Oak.
Maar zijn gewoon meuk, Olev en Gamages. Ooit in het prille begin via vakantieveilingen die Gamages gekocht, die Olev gewoon bij Ali. Maar die Olev is best wel leuk, dial draait gekocht voor de heb. Zag die bij een ander HF lid thuis en toch gewoon gekocht, kostte een drol
Prachtige collectie
En ik snap de urge. Je hebt de Ebel toch al gauw weer een paar weken Maar er is nu eenmaal zoveel moois.
Whoooow
Snel een nieuwe horlogedoos halen en doorrrrr!
Wow, mooi
Bedankt!
Lekkere set hoor
klassiekers!
Gaaf! Mooie verzameling zo bij elkaar!
hele mooie collectie! Draag je ze ook allemaal?
Lekker gevarieerd! Mooie keuzes.
Haha Dan, jij weet wel beter
Haha John, dat hoeft gelukkig niet. Heb er 4 op mijn bureau staan en nog 1 extra in de kast. Want ja, je weet maar nooit