Dank. En goed opgemerkt van die blauw oranje kleuren ik ben ook een groot fan van Gulf
Damn! Wat gaaf!
(Ik ga gelijk even googelen)
De GS is bijna de deur uit, dus een update.
De diversen
En de Omega’s
Nog wat te wensen? Een Grand Seiko SBGY spring drive handwinder wil ik binnenkort wel eens gaan passen.
En in de Omega’s wil ik ooit een 80’s Manhattan Constellation automaat tegenkomen. Die zijn slechts 2 jaar gemaakt (84 en 85) en veel zeldzamer dan de quartz exemplaren. Leuke zoektocht dus .
En mijn graal Aqua Terra, de 38,5mm skyfall. Een perfect allrounder zou dat zijn, naast mijn Santos.
En dan ben ik klaar
Maar dan heb ik geen Zenith… en een quartz GS blijft ook een prachtig staaltje techniek… en en…
Erg leuke set steeds weer Jasper. Het valt me op dat enkel de Cartier geen buddy binnen de collectie heeft. Daar moet ook nog iets aan gedaan worden natuurlijk.
Dankje! Het is voor het eerst dat er een plan zit in het verzamelen. Focus op een aantal Omega’s, naast mijn andere favoriete merken.
Zoiets bedoel je?
Hij staat er inderdaad maar wat verloren en alleen. Ik ging er een GS naast zetten als wederhelft
Dat concentreren op een merk neig ik ook steeds weer te doen. Dit jaar probeer ik er nog van weg te blijven. Jij doet dat goed met die omega’s.
Je moet jezelf behoeden van teveel te willen inderdaad. Dat heb je met 1 merk eigenlijk ook. Met een plan in mijn hoofd werkt het wel hier “connies + all time classics”. Maar de keuzestress is altijd aanwezig
Succes ook daar met het intomen van de koopwoede
Magnifique!
Echt een prachtige diverse collectie! Hele mooie eigen keuzes allemaal en bij elkaar echt een collectie. Respect voor je smaak! Eén stalen band, opvallend detail.
Dank Jasper! Grappig dat je dat opmerkt. Ik heb ook getwijfeld om de Air-King op groen rubber te zetten
Verder qua stalen banden staat de Tudor GMT en /of de Heuer Autavia GMT pepsi nog op de verlanglijst.
Ten slotte maakt de Meistersinger 24H ook nog steeds trots deel uit van de kern collectie
In jouw collectie kan dat alleen pepsi zijn
Laat ik nu net vanmiddag op de bestelknop voor de Tudor GMT geklikt hebben.
Ik ben alleen voor de Root beer gegaan. Ik zag hem een keer in het echt en ik vond de kleuren zo mooi warm dat die er moest komen nog voor de pepsi, die eigenlijk op de lijst stond.
Ik zou het bij twijfel houden
Een hele mooie bonte verzameling
Echt niet klaar
Maar… wat een geweldige tussenstand
Die Nivada is wel een heel lekkere toevoeging . Zou je niet de Montblanc houden ipv de groene Steeldive?
Thanks Arjen! Wat extra budget is welkom bij een ander project, dus daarom moeten de ‘heavy hitters’ wijken haha
De Montblanc kan ik aan een ieder aanraden, echt een knaller!
Prachtige collectie CarWatch!!
Er zitten er ook 2 van mij in @fredpanarai1 's doos. Waar de derde is? Het mysterie is geboren
Ik voel me ook heel vereerd
Ik schat zo in dat er meerdere boxen zijn , zelfs gestapeld en dat is wel jammer want dan zie ik ze niet allemaal. Maar ja, een bureau heeft ook zo zijn maat. Zodra ik tegen het plafond maak ik wel een foto