En in de Omega’s wil ik ooit een 80’s Manhattan Constellation automaat tegenkomen. Die zijn slechts 2 jaar gemaakt (84 en 85) en veel zeldzamer dan de quartz exemplaren. Leuke zoektocht dus .
Erg leuke set steeds weer Jasper. Het valt me op dat enkel de Cartier geen buddy binnen de collectie heeft. Daar moet ook nog iets aan gedaan worden natuurlijk.
Je moet jezelf behoeden van teveel te willen inderdaad. Dat heb je met 1 merk eigenlijk ook. Met een plan in mijn hoofd werkt het wel hier “connies + all time classics”. Maar de keuzestress is altijd aanwezig
Magnifique!
Echt een prachtige diverse collectie! Hele mooie eigen keuzes allemaal en bij elkaar echt een collectie. Respect voor je smaak! Eén stalen band, opvallend detail.
Dank Jasper! Grappig dat je dat opmerkt. Ik heb ook getwijfeld om de Air-King op groen rubber te zetten
Verder qua stalen banden staat de Tudor GMT en /of de Heuer Autavia GMT pepsi nog op de verlanglijst.
Ten slotte maakt de Meistersinger 24H ook nog steeds trots deel uit van de kern collectie
Laat ik nu net vanmiddag op de bestelknop voor de Tudor GMT geklikt hebben.
Ik ben alleen voor de Root beer gegaan. Ik zag hem een keer in het echt en ik vond de kleuren zo mooi warm dat die er moest komen nog voor de pepsi, die eigenlijk op de lijst stond.
Ik schat zo in dat er meerdere boxen zijn , zelfs gestapeld en dat is wel jammer want dan zie ik ze niet allemaal. Maar ja, een bureau heeft ook zo zijn maat. Zodra ik tegen het plafond maak ik wel een foto