Jouw collectie op één foto deel VIII

Dank. En goed opgemerkt van die blauw oranje kleuren :+1: ik ben ook een groot fan van Gulf :checkered_flag: :heart_eyes:

4 likes

Damn! Wat gaaf!
(Ik ga gelijk even googelen)

1 like

De GS is bijna de deur uit, dus een update.

De diversen

En de Omega’s

Nog wat te wensen? Een Grand Seiko SBGY spring drive handwinder wil ik binnenkort wel eens gaan passen.

En in de Omega’s wil ik ooit een 80’s Manhattan Constellation automaat tegenkomen. Die zijn slechts 2 jaar gemaakt (84 en 85) en veel zeldzamer dan de quartz exemplaren. Leuke zoektocht dus :blush: .

En mijn graal Aqua Terra, de 38,5mm skyfall. Een perfect allrounder zou dat zijn, naast mijn Santos.

En dan ben ik klaar :joy:

Maar dan heb ik geen Zenith… en een quartz GS blijft ook een prachtig staaltje techniek… en en… :thinking:

47 likes

Erg leuke set steeds weer Jasper. Het valt me op dat enkel de Cartier geen buddy binnen de collectie heeft. Daar moet ook nog iets aan gedaan worden natuurlijk.

1 like

Dankje! Het is voor het eerst dat er een plan zit in het verzamelen. Focus op een aantal Omega’s, naast mijn andere favoriete merken.

Zoiets bedoel je? :innocent:

Hij staat er inderdaad maar wat verloren en alleen. Ik ging er een GS naast zetten als wederhelft :wink:

10 likes

27365321-55a3768795b6e

Dat concentreren op een merk neig ik ook steeds weer te doen. Dit jaar probeer ik er nog van weg te blijven. Jij doet dat goed met die omega’s. :+1:

1 like

:joy:

Je moet jezelf behoeden van teveel te willen inderdaad. Dat heb je met 1 merk eigenlijk ook. Met een plan in mijn hoofd werkt het wel hier “connies + all time classics”. Maar de keuzestress is altijd aanwezig :sweat_smile:

Succes ook daar met het intomen van de koopwoede :wink:

2 likes

Magnifique!
Echt een prachtige diverse collectie! Hele mooie eigen keuzes allemaal en bij elkaar echt een collectie. Respect voor je smaak! Eén stalen band, opvallend detail.

1 like

Dank Jasper! Grappig dat je dat opmerkt. Ik heb ook getwijfeld om de Air-King op groen rubber te zetten :hugs:
Verder qua stalen banden staat de Tudor GMT en /of de Heuer Autavia GMT pepsi nog op de verlanglijst.
Ten slotte maakt de Meistersinger 24H ook nog steeds trots deel uit van de kern collectie :heart_eyes:

8 likes

In jouw collectie kan dat alleen pepsi zijn :grinning:

Laat ik nu net vanmiddag op de bestelknop voor de Tudor GMT geklikt hebben. :rofl:
Ik ben alleen voor de Root beer gegaan. Ik zag hem een keer in het echt en ik vond de kleuren zo mooi warm dat die er moest komen nog voor de pepsi, die eigenlijk op de lijst stond.

Ik zou het bij twijfel houden

:muscle:

1 like

Een hele mooie bonte verzameling :star_struck::+1:

2 likes

Echt niet klaar :sweat_smile:
Maar… wat een geweldige tussenstand :grin::heart_eyes:

2 likes

Zonder de drie die in het blauwe deel staan:

33 likes

Die Nivada is wel een heel lekkere toevoeging :star_struck:. Zou je niet de Montblanc houden ipv de groene Steeldive?

Thanks Arjen! Wat extra budget is welkom bij een ander project, dus daarom moeten de ‘heavy hitters’ wijken haha :wave:

De Montblanc kan ik aan een ieder aanraden, echt een knaller!

1 like

Prachtige collectie CarWatch!! :+1:

1 like

16 likes

Er zitten er ook 2 van mij in @fredpanarai1 's doos. Waar de derde is? Het mysterie is geboren :dizzy_face:
Ik voel me ook heel vereerd

2 likes

Ik schat zo in dat er meerdere boxen zijn :wink:, zelfs gestapeld en dat is wel jammer want dan zie ik ze niet allemaal. Maar ja, een bureau heeft ook zo zijn maat. Zodra ik tegen het plafond maak ik wel een foto :rofl: :rofl:

3 likes

:rofl::joy::rofl::stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like