Nog 28 erbij en je hoeft ook nooit de datum meer te verzetten…
Wat een prachtige Polerouters
bijzonder mooie collectie, geen stress wat te kiezen? maar aan de andere kant, een jaar heeft 365 dagen toch? erg mooi
mijn verzameling van 3 duikers met alle 3 een rood detail… en ook nog mijn allereerste duiker welke ik wil opknappen
‘Not your everyday crowd’ … en daarom juist zo tof!
- 2018 Doxa Sub 300 50th Anniversary Sharkhunter
- 2022 Aquastar Deepstar Steel Grey
- 2019 Tudor Black Bay P01
De onderste twee foto’s zijn niet de mijne, maar vanwege een gebrek aan beter via het interwebs gescoord.
Jazeker!
Deze. 38mm, prima kwaliteit, uitstekende WR, leuk zelfstandig merk dat je niet op iedere straathoek tegenkomt en wel met mooie heritage én nog geld over om lekker een paar keer los te gaan, aan de cocktailbar!
https://www.q-watches.com/artikel/super-squale-sunray-grey-bracelet-nl
Topper!
Ik heb pas 4 en halve dozen vol.
Nou… wat een verslaving. Kan wel aan de gang blijven
Dat kan je wel zeggen. Het ergste is dat er geen vaccinatie bestaat tegen de horloge virus. Je blijft kopen wat je leuk vindt en op een gegeven moment zie je door de bomen het bos niet meer.
Tis verschrikkelijk! … maarja heb me er maar bij neergelegd
Als ik geen horloges verzamel ga ik wel weer andere dingen verzamelen. Horloges zijn in de categorie verzameldrang buitengewoon bruikbaar, je kunt ze zelfs dragen. Kun je van veel andere verzamelwaar niet zeggen
Kijk! Het beste excuus
Precies; gewoon de juiste argumenten bedenken
Je hebt de Longines Ultra Chon?
Die heb ik hier nog niet voorbij zien komen
Die Ultra-Chron is wel stoer ja. Hoe bevalt die?
Voor alles is een eerste keer
Heb hem pas 1 dag maar bevalt erg goed, draagt erg comfortabel (heb wel grote polsen hoor) En ik ben er helemaal weg van. Ik zag hem voorbij komen met zijn saffieren Bezel en het was liefde op het eerste gezicht. Die moest ik hebben!
Prachtig trio