Dikke 10.
Wat hebben mensen toch mooie tijdaanduiders.
Chapeau!!!
Soms denk ik…heb ik een verkeerd beroep of geef ik het anders uit. Er ligt soms voor een vermogen.
Echt mooi
Mijn ‘fantastic 5’, bewust gekozen met van alles wat: quartz, automaat, handopwinder, limited edition (HF 2003), chronometer, chronograaf, maanfase, annual calendar, dresswatch, duiker, racer, pilot, wit, koper, blauw, zwart, staal, staal-goud, croco, rundleer, in house caliber, regulier caliber, etc…
Heel tof trio. Goede smaak meneer
Zeer gevarieerd. De twee TH’s springen er zeer positief uit
Zegt ie
Die lichtblauwe GS blijft intrigeren
Alleen nog iets op rubber
Sowieso heel erg mooie collectie
Lekker Fred!
Dat is een lekker watchrolletje hoor!
Nog maar eens een deel van mijn collectie, Seiko niet geheel compleet “Rikka” had er nog bij gemoeten dan had ik alle Seiko’s compleet. Geldt ook nog voor wat andere merken, maar ja stapelen in 1 box is ook zo wat. Is dus deel 2. Deel 3 en 4 komen ook nog wel een keertje aan de beurt
Heel Nice
Nog effe en je bent kampioen verzamelaar / collectioneur.
Zitten helaas geen horloges bij.

Lol, nee joh ben pas een beginneling . Ben bij HF leden thuis geweest die een veelvoud hebben. Doel is om tot 366 te komen van diverse merken en modellen. Als ik hier op het HF horloges voorbij komen loopt het kwijl uit mijn mond
Haha, heb ook nog andere verzamelingen hoor naast mijn horloges. Houdt mij van de straat zullen we maar zeggen
Heb ook hang en tafel klokken, heeft ook volgens mij wel iets met de tijd te maken . Heb ook 1 van de eerste Junghans tafelklokken met wekker en kwikslinger, daar moet een nieuwe opwindveer in. Klokkenmaker zoeken dus, of iemand op het HF moet dat kunnen maar verwacht dat niet. Onderdelen he!
Dat zijn er wel genoeg zeg! Hele gave collectie
Leuk hoe iedereen het anders doet. Ik zou er max 5/6 kunnen heb en jij 366😂
Niet slecht Ferry
Oftewel, ben onder de indruk