Jouw collectie op één foto deel VIII

Haha, dat zeg ik ook altijd als iemand zegt dat ik een Rolex moet kopen :sweat_smile:

1 like

Ik zal eens een crowdfunder opzetten.
Help Tijner aan een Rolex in deze barre tijden.

1 like

Je kunt het altijd proberen :grin:

Cool je hebt de nieuwe air king. Bevalt die?

1 like

Ja, heel goed! Bijzonder met die nieuwe kast.

1 like

Is deze kast eigenlijk uniek voor de AK?

1 like

Er was een foto die een nummer bevatte. Even gecorrigeerd

6 likes

Denk het niet. Zo werkt Rolex niet meestal. Standaardiseren troef. Ik denk de kast van (een van) de bestaande sportmodellen.

2 likes

Gaaf!

2 likes

Het setje voor nu, helemaal happy :sunglasses::+1:

31 likes

De 4 piece collectie hadden jullie al gezien. Nu ik daar naar terug ben gegaan had ik ineens ruimte over in mijn horlogebox en daar kan mijn OCD niet echt tegen. Dus er moest een nieuwe box komen. De meeste standaard boxen voor vier stuks vond ik eigenlijk niet mooi. Een watchroll heb ik over zitten nadenken, maar misschien voor een volgende keer.

Het mocht ook wel leuk smoelen en heb uiteindelijk voor de Watch Deck gekozen van Holme & Hadfield. Perfect voor de 4 piece collectie. Best indrukwekkend: woensdagavond besteld en het werd vanuit Las Vegas verzonden. Vanochtend om 11 uur stond UPS al voor de deur!

48 likes

Mooi ding en leuk met die vitrine! Ik ben wat zuinigjes geweest qua horlogedoos. Verkoper destijds:

ca913371-d273-49d9-b432-0c34ab48403f_text

2 likes

Mooie set mag je idd tevreden mee zijn. De Seiko zou ik ook nog wel een keer willen bemachtigen.

1 like

Super gave horlogebox ook!

3 likes

Ik ook met de vorige hoor. Die was €19 bij Bol hahaha.

2 likes

Serves its purpose toch?

1 like

Ja en nee. De horloges konden er in opgeborgen worden, maar de kussentjes waren eigenlijk net iets te groot voor mijn 18cm pols. Hierdoor werden de kussentjes heel lelijk van vorm.
Daarnaast lagen de kussentjes los in hun eigen bakje, waardoor het wiebelde en alles schots en scheef lag. Daar kan ik niet tegen hahaha.

1 like

Aah en hoe is dat nu opgelost?

De oude box is in de kast gegaan en de Holme & Hatfield Watch Deck staat nu te pronken in de huiskamer.

1 like

Cool maar vind je niet dat de submarines te veel op elkaar lijken.