Jouw collectie op één foto deel VIII

Omdat ik nog weleens een horloge vergeet… hierbij mijn hele collectie van dit moment. De BB58 is een beetje mijn daily geworden. De SMP ga ik waarschijnlijk lekker veel dragen deze zomer samen met de knallende SuperOcean.

47 likes

Pohh, wat een fijn trio.

1 like

Ja maar rust, ho maar 🥹

2 likes

Ik hield mij altijd voor dat wanneer mijn collectie er zo uit zou zien, ik eindelijk rust zou hebben gevonden.
Zeg me niet dat je hiermee ook onrust houdt.

1 like

Het houdt niet op, niet vanzelf. Totdat je iets doet.

Ik denk dat alleen de hobby vaarwel zeggen werkt, maar daar wil ik nog niet aan denken.

4 likes

Ik heb helaas teveel foute vrienden.

afbeelding

6 likes

Prima trio! Welke draag je nu het meest?

33-33-34%

Waarbij explorer 34 is

3 likes

haha dat is duidelijk :love_you_gesture: Maar absoluut heel leuk trio, nog een TT 36mm Datejust er bij en je kan uitloggen :slight_smile:

Leuke collectie :+1:t2:

1 like

Toch een leuke collectie en weinig keuze stress als ik het goed begrijp :+1: :ok_hand:

1 like

Heel nice om hier eens een ming te zien

1 like

De harde kern van mijn collectie

52 likes

Lekker hoor! Mooie collectie :ok_hand:t2:

1 like

Krijg ik niet voor elkaar…

1 like

Mooie three piece :star_struck:

2 likes

Je maakt mij nu toch wel nieuwsgierig naar dat 4e horloge wat ik net niet kan zien, behoort dus niet tot de F-Site :wink:. Maar die 3 zijn wel echte klatsers :+1:

Haha Bill, die paar horloges kunnen toch wel op 1 foto. Zonder gekkigheid, je kan wel per merk een leuke collectie foto’s maken toch. Ik was er in iedergeval van onder de indruk :+1:

1 like

Mooi mooi maar een zenith of iets high ends missen we wel.

:stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Kan best, gewoon verder weg gaan staan. Alleen worden de horloges wat klein op de foto :grin:

Dan moet ik naar buiten…

2 likes