Jouw collectie op één foto deel VIII

Helemaal prima toch? Ik heb niets met pilots of fieldwatches. Dan ga ik ze ook niet in m’n collectie opnemen…

:ok_hand:

1 like

DJ en Hentschel H1 gaan nooit meer weg.
Twijfels over de GMT, misschien omtoveren naar een Yachtmaster… of even geduld en kijken naar Lange/Vacheron.
Dan helemaal klaar.

:lying_face:

23 likes

Ronald tophorloges allemaal, maar de topic is alles op een foto… we doen niet moeilijk om een collage maar dit is geen collage. Probeer het nog een keer :+1:t3:

4 likes

Na het volledige inkrimpen van de collectie en een flinke verhuizing met mijn gezin begint het nu toch weer een beetje ergens op een collectie te lijken. De volgende stap is hopelijk iets dat niet tot de usual suspects behoort. :joy:

69 likes

Mooie collectie hoor. Van elk merk zo’n beetje de ‘klassiekers’ :muscle:t2::man_dancing:

Beginnende collectie, allemaal gekocht op voor mij ‘bijzondere momenten’:

• links: daily beater en gekocht toen ik 30 werd

• rechts: nieuwste aanwinst gekocht in Azië ter herinnering aan m’n internationale job

• onder: als ik ga pilsen

All voor retail, dus ik heb geluk gehad! :nerd_face:

41 likes

Dijk van een collectie!! Erg mooi

1 like

Als je daar uiteindelijk het gelukkigst van wordt is het prima toch. Ik merk bij mezelf dat die klassiekers toch het langst leuk blijven.

4 likes

Het zijn iconen met een reden natuurlijk maar hoewel ik er blij mee ben vind ik het toch een beetje grijs doen ogen. Wat kleurrijks en nog wat meer diversiteit zouden leuk zijn. Ik vind die MAD 1 bijvoorbeeld wel leuk en hoop dat ik dit keer word ingeloot.

Ik heb in ieder geval weer een basis zo.

kleurtjes doen het in de zomer natuurlijk ook vaak wat beter dan nu.

Misschien eens wat blauws om te beginnen? Genoeg klassiekers te vinden in die kleur.

Wellicht een 126618LB. Mijn volgende aankoop wordt hopelijk een knaller van goud. Ben in ieder geval niet van plan iets weg te doen. To be continued.

1 like

Echt tof hoor! Knallers, en onderling onderscheiden :ok_hand:t2:

1 like

Zojuist de Straum aan de familie toegevoegd, daarom weer tijd voor foto’s:

33 likes

Straum :ok_hand:

1 like

Oefff, van die gouden speedy willen we meer zien!

:grinning:

32 likes

Toch wel de ultieme collectie voor mij🤤 grote blij! in ieder geval voor nu🫠

1. Goud
  2. Gmt
  3. Duiker
  4. Chrono

78 likes

Ja ja. Heerlijke set zo👌🏻

1 like

Ten2two.nl

Van mij ga je niet meer zien. :rofl::+1: