Jouw collectie op één foto deel VIII

Moest ik geld op overschot hebben :innocent:

1 like

De Seamaster 2531.80 wegstrepen is een schande

1 like

En dan heb je mijn meningen over religie en seksuele moraal nog niet eens gelezen.

6 likes

Hahahahaha

2 likes

Ik denk dat dit het beste plan is.

Het huidige 5tal na vertrek van de Nomos. De Cartier en de Longines 190th zijn favoriet. De Stowa is voor de kleine later en de citizen is een lekker stukje onbezorgde kleur om de pols. De Longines HQ staat te koop maar hoeft niet weg. De opbrengsten daarvan zou met het budget van de Nomos de aankoop van een bb58 kunnen financieren, maar ik twijfel steeds meer of ik daar echt wat mee opschiet… :thinking:

33 likes

Bij deze mijn collectie. De JBW en rechtsonder zijn mijn trots. De rechtsonder is een horloge die mij tussen de 46.000 / 48.000 Deense Kronen gekost heeft. En besteld op mijn 13/14de in Denemarken. Het is een vrouwelijk model want dat spaarde tussen de 3000 en 15.000 Kronen. Het geld is bij elkaar gespaard dmv sport prestaties op wereldrecord niveau en skie prestaties op de x games en lijn van het jaar.
<3

6 likes

Ja.

3 likes

Langzaam kom ik dichterbij deze collectie. Allemaal in bezit. Ik hoef alleen nog maar een paar horloges te verkopen.

43 likes

Erik,

Deze ellende is begonnen bij die GS. …

Dus:

Begin deze eens te verkopen:

Dan heb je een serieuze oorlogskas, waarmee je in elk geval iets moois kunt kopen. Ook jij wordt een jaartje ouder en je horloges kunnen meegroeien.

Ik twijfel nog over de santos. Die zou jouw vrouw ook leuk staan. :sunglasses: zelfs op zwart leer.

7 likes

Die Constellation is dope! Zoiets staat nog altijd op mijn verlanglijstje. :innocent:

2 likes

Wat snelle foto’s op paasochtend, met de huidige stand van zaken:

17 likes

Poeh poeh

1 like

Prachtig. Jij komt het Paas weekend wel door :heart_eyes:

1 like

Top!

1 like

Dat is inderdaad Genieten :star_struck:

1 like

Hier ook een kleine paasupdate. Timex Waterburry en Seiko Pressage Matcha erbij in de (hoofd) doos.

46 likes

Dikke vette collectie dit. Welke diameter heeft die tudor chrono eigenlijk? Lijkt op de foto’s beduidend kleiner dan de daytona.

1 like

Mooie ‘van-alles-wat’ verzameling. Veel keuze :ok_hand:

Anders dan veel verzamelingen heb jij meer lichte platen dan donkere, fijn om te zien.

2 likes

Hoppakee…

Mis wel een Reverso in de collectie :wink:

1 like