Jouw collectie op één foto deel VIII

Waanzinnig!!!

1 like

Mijn huidige collectie.

16 likes

Gele Doxa👌🏼

Dit is mijn bescheiden collectie, ben sinds september gestart met het dragen van horloges. De Seiko snkl23j(japan only ed.) op de achtergrond heb ik van medeforumlid @Crius gekregen.

Tot nu toe erg blij met wat ik heb, mooie diversiteit voor afwisseling. Wat ik de komende tijd wil leren is het spotten van andere horloges. Nu zie ik pulsars aan voor Omega’s, gisteren nog overkomen in de plaatselijke AH ik zag een jonge medewerker erg vaak op zijn klokkie kijken. Denk maak een praatje is trots op tie wat tie draagt. Bleek het iets onbekend te zijn (geen pulsar) de beste knul was ook aardig van ze stuk toen ik hem ermee benaderde en hij de Omega zag wat hij trouwens ook niet kende. Om hen warm te maken heb ik geadviseerd om het eens op te zoeken, zitten toch constant op hun schermpje te kijken.

Enfin bij deze dus mijn jonge prille collectie, in de hobby gezogen door @Crius . Om het te vieren heb een cadeau gekocht via een ander forumlid haha.

18 likes

Ik kan je huidige horloges bijna niet eens spotten. Donkere foto man :grin:

Wel mooi duo hoor!!

1 like

53 likes

Blijf ik ook lastig vinden, hoor. In het voorbij lopen lukt me dat sowieso zelden. Als ik ergens een tijdje zit en om me heen kijk, lukt 't wel al wat beter.

Mwah, niet echt hoor! :grin:

Enne

Misschien even een gordijntje open of lichtje aan, de volgende keer. Kunnen we er wat beter van genieten!

Mooie toevoeging die Tudor.

Ennuh…
image

20 likes

🫣🫶🏻

Schitterend die Tudor. Gaat weer zo’n ondergewaardeerd stuk worden zoals de vorige :blush:

Als ik ooit alles eruit gooi en met 1 horloge door het leven ga wordt het een Ranger of een GS spring drive.

En ehh, volgende keer een collage he :sweat_smile:

3 likes

Kreeg een reminder van mijn horlogeverzamel status van mei 2019 en nu allemaal ex-en :slightly_smiling_face:
Er is veel veranderd in 3 jaar tijd :v:t2:
Fijne hobby dit :grin:

15 likes

29 likes

De huidige bende van 12 :grin:
En in blijde verwachting van de Silver Snoopy 50th anniversary :blue_heart:

64 likes

O.k., dit moet toch wel de grootste verzameling Junghans op HF zijn!? Nice!

1 like

Mooie aanvulling. Zal er goed bijpassen :slight_smile:

1 like

Zo, da’s wel heel wat anders! Ik zie dat jij de afgelopen 3 jaar het merk Omega hebt ontdekt! :wink:

2 likes

De hele bende echt op een foto😂

38 likes

Box 3. Divers minimaal 20bar.

37 likes

Denk ik ook :slightly_smiling_face:
Alleen het wachten hè… :upside_down_face:

1 like

De seiko links onderaan gaat mogelijk het nest als eerste weer moeten verlaten… toch net niet m’n ding blijkt :slight_smile:

27 likes