IWC mk1820?
2x een X is 20.
Foutje.
Super deze 4 !!!
Ik zie ruimte voor een duiker, misschien een Pelagos 39 of een Seamaster 300 heritage?
Goede. Nu de SLA017 is vertrokken zou dat best een optie zijn.
Nou, zal nog eens een helpende hand bieden.
Zonder gekheid, volgens mij waardeer jij soms best wel re-edtions toch? Is zo’n captain cook, doxa of een zodiac re-edtion niets?
Doxa vind ik wel tof ja, maar dan eerder die oerduiker-re-edition van ze. Of gewoon de oerdomme zelf.
Die eerste captain Cook was inderdaad ook heel gaaf, maar met mijn doorloopsnelheid wel een dikke afschrijver ben ik bang.
Die nieuwe Zodiacs vind ik weinig aan. Beetje te steriel imho.
Drie chrono’s zou voor mij ook wat veel zijn. Ik zou de Zenith houden en de andere twee eruit doen. Verder in ieder geval de vintage Omega en de Nomos houden en dan inderdaad een duiker erbij. Zoiets?
Die andere twee heb ik pas net, daar ben ik juist zo mee in mijn nopjes op het moment. De Nomos zit daarentegen juist weer op de wip, samen met de DJ.
Die vintage Omega is inderdaad een blijver, net als de Zenith en de Globemaster.
Die is inderdaad heeel tof.
Een ongekend fraai viertal
Goeie mix man!
Mooie set! De Nomos kan je altijd nog inruilen voor een ander model of kleur. De Zurich Weltzeit wil ik zelf nog eens passen.
Dat hebben we al nog gehoord! Ik ben benieuwd naar je exemplaar
Ik geniet nog steeds van jouw vorige, prachtstuk! Die gaat ook nooit meer weg (gegarandeerd deze keer ).
Die wordt eerst stevig onder handen genomen, dus dat duurt nog even. Maar die wordt erg mooi.
Prachtige serie
Goed punt!
Ik merk ook dat als de 4 overschrijd er toch een enkeling onderspit gaat delven
Die band zwart ipv geel en je hebt echt een tof ding. Nu is het wat te veel geel vind ik.
Welke gaan er voetsie?
Ja dat is bij mij echt hetzelfde .
I need that EZM3 soooooo badly!!!