Jouw collectie op één foto deel VIII

IWC mk1820?

4 likes

2x een X is 20. :thinking:

5 likes

:heavy_check_mark:

Foutje.

1 like

Super deze 4 !!!

1 like

Ik zie ruimte voor een duiker, misschien een Pelagos 39 of een Seamaster 300 heritage?

1 like

Goede. Nu de SLA017 is vertrokken zou dat best een optie zijn. :+1:

1 like

Nou, zal nog eens een helpende hand bieden.

Zonder gekheid, volgens mij waardeer jij soms best wel re-edtions toch? Is zo’n captain cook, doxa of een zodiac re-edtion niets?

8 likes

Doxa vind ik wel tof ja, maar dan eerder die oerduiker-re-edition van ze. Of gewoon de oerdomme zelf. :ok_hand:

Die eerste captain Cook was inderdaad ook heel gaaf, maar met mijn doorloopsnelheid wel een dikke afschrijver ben ik bang.

afbeelding

Die nieuwe Zodiacs vind ik weinig aan. Beetje te steriel imho.

3 likes

Drie chrono’s zou voor mij ook wat veel zijn. Ik zou de Zenith houden en de andere twee eruit doen. Verder in ieder geval de vintage Omega en de Nomos houden en dan inderdaad een duiker erbij. Zoiets?

7 likes

Die andere twee heb ik pas net, daar ben ik juist zo mee in mijn nopjes op het moment. :sunglasses: De Nomos zit daarentegen juist weer op de wip, samen met de DJ.

Die vintage Omega is inderdaad een blijver, net als de Zenith en de Globemaster.

Die is inderdaad heeel tof. :drooling_face:

1 like

Een ongekend fraai viertal :ok_hand:

Goeie mix man!

2 likes

Mooie set! De Nomos kan je altijd nog inruilen voor een ander model of kleur. De Zurich Weltzeit wil ik zelf nog eens passen.

Dat hebben we al nog gehoord! Ik ben benieuwd naar je exemplaar :blush:

Ik geniet nog steeds van jouw vorige, prachtstuk! Die gaat ook nooit meer weg (gegarandeerd deze keer :wink:).

1 like

Doxa! Krijgt te weinig liefde hier op HF :confused:

13 likes

Die wordt eerst stevig onder handen genomen, dus dat duurt nog even. Maar die wordt erg mooi.

1 like

Prachtige serie

1 like

Goed punt!

Ik merk ook dat als de 4 overschrijd er toch een enkeling onderspit gaat delven :frowning:

1 like

Die band zwart ipv geel en je hebt echt een tof ding. Nu is het wat te veel geel vind ik.

Welke gaan er voetsie?

Ja dat is bij mij echt hetzelfde .

1 like

I need that EZM3 soooooo badly!!!

1 like