Jouw collectie op één foto deel VIII

Nee en het is heel besmettelijk en gaat rond op HF

3 likes

Hahaha, lekker bezig :blush:

2 likes

Momenteel deze drie in de winder.

Daar zou ik het ook mee kunnen redden :slightly_smiling_face:

56 likes

Wat een lekker trio :heart_eyes:

3 likes

Erg lekker, meer heb je eigenlijk niet nodig :wink:

3 likes

Op dit moment mijn drie meest gedragen horloges:

Kunnen alledrie zowel op staal als op leer.

66 likes

Erg leuk trio. Mag ik zeggen dat het een grote vooruitgang is tov de staat een paar maanden terug? :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Jij mag alles zeggen.

Ik vind een beetje beweging wel leuk. Veel zien en proberen.

Deze drie zijn wel toppers. De rest vind ik ook heel fijn. Maar gezien de ruime hoeveelheid staal, twijfel ik een beetje over de Gs duiker of de Zenith Defy Skyline. Een van die er uit en een Nomos Weltzeit opsnorren vind ik nog een optie.

48 likes

Zenith Skyline houden en de GS duiker eruit wat mij betreft :wink: en ik durf het bijna niet te zeggen - iets van Rolex terug…of misschien een Seamaster heritage?

3 likes

3 knallers!

Meer heb je ook niet nodig :ok_hand:

4 likes

Dit is het voor nu.

27 likes

Eigenlijk niet echt. Denk er wel eens over om een Seamaster toe te voegen en de andere horloges allemaal weg te doen.

3 likes

:joy::joy:

6 likes

Goed idee. Zou alleen een sub of explorer halen ipv seamaster.

1 like

Nomos zou er perfect bij passen alleszins! Met die iwate 44GS en de SBGR heb je imho meer dan genoeg GS, ik zou de GS quartz er mee uit gooien. Kwestie van wat rust te hebben :wink:

Als je hypothetisch gezien toch bijna alles eruit bonjourt, voor welke Seamaster zou je gaan?

4 likes

Blauw denk ik.

Een set van 5: Speedmaster en Zenith Chronomaster, GS Iwate en Seamaster en dan als dresser mijn gouden JLC. What more do you need.
Maar ik weet eigenlijk niet of de GS duiker niet gewoon gaver is.

Afijn. Gedachten schieten weer alle kanten op. Beste is dan om maar gewoon even stil te blijven zitten.

7 likes

Dat zou zeker een mooie set zijn. Maar er moet veel vertrekken dan, dus kiezen is weer verliezen. Je kan nog mooie sets maken uit jouw huidige collectie :blush:

Verkopen kan altijd inderdaad. Je kan even goed nog even genieten van al het moois dat momenteel in je horlogedoos zit :+1:

4 likes

Het “moderne” deel.

Op volgorde van binnenkomst (als ik het goed heb onthouden):

113 likes

Ja, kan ermee door….:grin:

4 likes

Poehee. Veel én zeer fraai :ok_hand:

3 likes