Jouw collectie op één foto deel VIII

Ja, goede. Kijk ik inderdaad zelf ook al langer met een schuin oog naar. Die past wel goed bij mij denk ik.

2 likes

Dat denk ik ook!

10 likes

:drooling_face:

Maar ik moet even wachten. Ik mag mijn DJ hier nog niet te koop aanbieden omdat ik dit kwartaal al een Rolex verkocht heb. Maar we hebben geduld.

3 likes

Ik zit er ook aan te denken. Fijn horloge , enkel een beetje oppassen met de kras gevoeligheid van de bezel.

Bij mij gaat de dj er ook uit. Milgauss op zijn tijd ook :innocent:

2 likes

Is de seamaster een 41 of 36mm? Lijkt 36?

Ik denk de IWC Portugieser en/of de Tudor Black Bay. :thinking:

1 like

41mm

Naast de 42mm PO

1 like

Dat is de grote vraag! Ik denk toch de LV en misschien de Squale om te beginnen.

Tel jij overigens een beater zoals een G-Shock hierin mee?

1 like

Die witte Seiko Speedtimer is wel een topper hoor!

1 like

Nee, ik heb geen echt klus horloge .
Bij echt klussen zoals boren ,schilderen verbouwen ed. doe ik mijn horloge gewoon af en gaat de Hamilton gewoon in mijn broek/jaszak .
Vind het zonde om wat voor horloge dan ook onnodig te beschadigen .

1 like

Die Nomos is wel erg lekker zeg! :heart_eyes:

2 likes

En nog een santos maar die staat in t blauw

44 likes

Mooie set :ok_hand: welke is nu je favoriet :thinking:

Bedankt Julian. Daarmee is de zomer ook gedekt. Heb er nog een fel oranje bandje voor incomming. Best een dure gok. :grimacing:

1 like

Zeker, die draag ik ook graag!

Toppers! De DJ wint het dus van de Santos? Of misschien een andere reden

Het is een lastige battle die nog niet overtuigend beslist is. Maar de 1601 met linen dial is net iets eleganter, unieker en charmanter vind ik. Aangezien het mijn dressy/ smart casual piece is, past de 1601 iets beter bij mijn stijl. De Cartier is het betere horloge.

1 like

YM. Maar draag de Explorer als daily, niet alleen vanwege honeymoon maar ook omdat de maatvoering en de veelzijdigheid écht heerlijk is. Durfde hem afgelopen weekend zelfs om te laten in club in Amsterdam. Dat zou ik met de YM nooit hebben gedaan. Ik wilde de Tudor weg doen met de aankoop van de Explorer, maar ik kan er geen afscheid van nemen. Te goed en mooi voor de prijs. En toen ik moest kiezen tussen Cartier en DJ kwam ik voor het eerst tot de conclusie dat ik alleen maar keepers heb; stuk voor stuk geweldige pieces. Ik mis niks; ben geen chrono of uberdressy-type.

2 likes

Had ik denk ook wel gedaan :ok_hand:

1 like