Jouw collectie op één foto deel VIII

Ik ben niet zo’n sjieke boy, dus draag die Aquastar eigenlijk naar alle gelegenheden. Ga hem denk ik wel op een zwarte tropic zetten; ben toch niet zo’n fan van nato.

1 like

Ik denk dat hij een beetje topzwaar is op nato? Maar gelukkig lekker dragen die hap :+1:t3:

Nee valt reuze mee! Deze Deepstar II is relatief klein en licht. En door de C-shape kast ligt ie lekker plat op de pols. Hou gewoon niet zo van zo’n flap, dat is het eigenlijk :slight_smile:

1 like

Ik ben toch wel geïnteresseerd, ga eens wat onderzoek doen. Thanks

1 like

Haha waanzinnige collectie. :ok_hand:

En natuurlijk de post erboven. :nerd_face:

Dat je die heuer gmt niet vaker draagt snap ik niet :sunglasses:

2 likes

Vindt zelf hun Beads-of-rice bracelet erg mooi, misschien ook een optie, anders juist een vintage stijl Tropic.

1 like

Echt… wauw…

Wat een feest lijkt het me om de kluis open te doen!

1 like

@The_Don geniale collectie

1 like

Mooie collectie! Die band op de Presage staat echt ontzettend goed :ok_hand:t3:

1 like

Thnx! Maare, presage? Ga je mond spoelen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik ga voor de middelste rij :grin::+1:
Mooie collectie man.

1 like

Ook even weer een update, paar er uit en toch weer een speedy er in. Voorlopig wel tevreden. (Lees: ben al weer aan t kijken voor wat nieuws)

27 likes

Is het geen Presage? Cocktail time? Wel benieuwd naar waar je de band vandaan hebt, zou ook goed passen op mijn ‘Fuyugeshiki’. What’s in a name ;)?

Haha, het is de OG cocktail time (aldus @Sjorsson) sarb065.

De band is van CNS, retro grey suede. Geen fantastische kwaliteit maar prima voor het geld.

2 likes

Oh shit ik zie het nu hahaha. Welk model is dit dan?

1 like

De sarb065, kleine verschillen overigens met de presage cocktail time. Het grootste verschil is het 6R15 uurwerk en de tekst op de dial.

1 like

Ahá, ik zag het inderdaad ook alleen aan de tekst. Wel leuk dat je dan een wat zeldzamer exemplaar heb met dezelfde looks.

1 like

Ja die is lekker hoor! :ok_hand:t2:

1 like

Niet echt meer n collectie zoals je ze hier ziet passeren maar 2 is meer dan 1 en ze tellen wel. Naarstig op zoek naar iets nieuws…
What goes down must go up.

65 likes

Indrukwekkend. Waarom zou je meer willen als je zulke mooie horloges hebt.

1 like