Jouw collectie op één foto deel VIII

Ik denk dat hij een beetje topzwaar is op nato? Maar gelukkig lekker dragen die hap :+1:t3:

Nee valt reuze mee! Deze Deepstar II is relatief klein en licht. En door de C-shape kast ligt ie lekker plat op de pols. Hou gewoon niet zo van zo’n flap, dat is het eigenlijk :slight_smile:

1 like

Ik ben toch wel geïnteresseerd, ga eens wat onderzoek doen. Thanks

1 like

Haha waanzinnige collectie. :ok_hand:

En natuurlijk de post erboven. :nerd_face:

Dat je die heuer gmt niet vaker draagt snap ik niet :sunglasses:

2 likes

Vindt zelf hun Beads-of-rice bracelet erg mooi, misschien ook een optie, anders juist een vintage stijl Tropic.

1 like

@The_Don geniale collectie

1 like

Mooie collectie! Die band op de Presage staat echt ontzettend goed :ok_hand:t3:

1 like

Thnx! Maare, presage? Ga je mond spoelen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik ga voor de middelste rij :grin::+1:
Mooie collectie man.

1 like

Ook even weer een update, paar er uit en toch weer een speedy er in. Voorlopig wel tevreden. (Lees: ben al weer aan t kijken voor wat nieuws)

27 likes

Is het geen Presage? Cocktail time? Wel benieuwd naar waar je de band vandaan hebt, zou ook goed passen op mijn ‘Fuyugeshiki’. What’s in a name ;)?

Haha, het is de OG cocktail time (aldus @Sjorsson) sarb065.

De band is van CNS, retro grey suede. Geen fantastische kwaliteit maar prima voor het geld.

2 likes

Oh shit ik zie het nu hahaha. Welk model is dit dan?

1 like

De sarb065, kleine verschillen overigens met de presage cocktail time. Het grootste verschil is het 6R15 uurwerk en de tekst op de dial.

1 like

Ahá, ik zag het inderdaad ook alleen aan de tekst. Wel leuk dat je dan een wat zeldzamer exemplaar heb met dezelfde looks.

1 like

Ja die is lekker hoor! :ok_hand:t2:

1 like

Niet echt meer n collectie zoals je ze hier ziet passeren maar 2 is meer dan 1 en ze tellen wel. Naarstig op zoek naar iets nieuws…
What goes down must go up.

65 likes

Indrukwekkend. Waarom zou je meer willen als je zulke mooie horloges hebt.

1 like

Fijn setje van twee. Ik zou tevreden zijn :slight_smile:

Wat zijn je ideeen voor wat nieuws?

Mijn bescheiden collectie

46 likes