Iets met een kleurtje
Why? Net als @juko heb ik ook eigenlijk alleen zwarte horloges.
Nu met de ZEP heb ik ineens wat kleur, maar dat had ik nooit en die behoefte voelde ik evenmin.
Klopt helemaal ik kan niet wachten tot morgen. Ik heb er al een paar dagen onrustig van geslapen.
Ik hou normaal ook van rustige, sobere dials. Klinkt misschien wat saai, maar tja… dat is nu eenmaal mijn smaak qua horloges
Er zit inderdaad een kleurtje in, maar het is een dusdanige neutrale kleur, dat ik vind dat die goed in de collectie past.
De behoefte dat er een kleurtje moet komen heb ik ook nooit gehad. Bij dit horloge ging het volledig automatisch en heb het van het moment dat het uitkwam in juli 2020 tot nu erg mooi gevonden. Lees: altijd “oeh’s” en “aaah’s” stil in je hoofd uitkramen (soms ook wel eens hardop) als je het horloge zag en vervolgens half kwijlend achter je beeldscherm zitten
Hahaha juist! Dat dus
Wow, hele gave collectie en ik ziet wat overeenkomsten in smaak. Die Polaris perpetual vind ik een mega optie als je ooit gaat indikken in de collectie. Ben daar zelf nog niet aan toe merk ik…
Misschien is de Seamaster 300 (heritage) in blauw een mooie optie? Heb zelf een zwarte heritage incoming (maar heb dan al een blauwe Pelagos…)
Wát een lekkere set dit zeg . Met name die blauwe band op die Speedy vind ik heel tof.
Alle 3 waanzinnig mooi!!!
Mooiste Datejust van HF!
Enorm domme vraag wellicht, maar wind zo’n windercase de horloges ook daadwerkelijk op? Hoe dat dan? Lijkt me niet met een magneetje toch?
Thanks man! Komt er alleen op deze foto niet echt uit
Misschien niet, maar ik weet het!
Meen je dit? Anders is er een domme vragen topic.

Een set van 5: Speedmaster en Zenith Chronomaster, GS Iwate en Seamaster en dan als dresser mijn gouden JLC. What more do you need.
Maar ik weet eigenlijk niet of de GS duiker niet gewoon gaver is.
Oeh, nice combo! Zo’n Seamaster is wel
Lekker veelzijdig….
Antwoord al gevonden, excuses!
En Mi Gado! Ik ben jaloers op jezelf tot vijf stuks kunnen beheersen!
Excuses niet nodig hoor… je meende het echt prima.