Beide is ook leuk natuurlijk! Heb ik destijds nog gedaan met een SKX in 2016. Helaas was dat de laatste keer dat ik gedoken heb
Leuk te zien dat er nog mensen zijn die hun duikhorloge effectief gebruiken waarvoor het vroeger bestemd was
Beide is ook leuk natuurlijk! Heb ik destijds nog gedaan met een SKX in 2016. Helaas was dat de laatste keer dat ik gedoken heb
Leuk te zien dat er nog mensen zijn die hun duikhorloge effectief gebruiken waarvoor het vroeger bestemd was
Very nice
Mooie collectie
Dat gaat goed, flink ‘tandje’ bijgestoken
Dat gaat erg snel
Ik zou eens omega proberen, misschien is t wat voor je
Mooie set! Misschien tijd om je forumnaam van Meistersinger te veranderen naar Omega?
Nee hoor, ik vind het een heel leuk sympathiek merk. Dat er merken zijn die ik meer draag neemt mijn enthousiasme over dit originele merk zeker niet weg.
Dit heeft toch wel wat toch🙂
Leuke Meistersinger dit!
Sinds gisteren ziet de collectie er zo uit ,er zijn er nog een aantal maar die worden eigenlijk niet gedragen…
Gaaf die Seikomatic!
Sinds vandaag ziet het er zo uit, flink gedownsized naar een three piece op een G-Shock en een smartwatch na
De Uemura wil ik vervangen voor een Nomos Ahoi in 36mm
Mooi elegant drietal. Voorkeur voor Japans zo te zien
Op t moment alles wat ik nodig heb. Ook nog een Explorer 1 (14270), Explorer 2 (16570) en de nieuwste Speedy Hesalite maar die mogen wsl allemaal vertrekken.
En misschien de FXD nog inruilen voor een BB58
Tja die FXD is juist zo’n topper met een eigen smoel. Heb niets tegen de BB58 een onwijs gaaf horloge maar de collectie die je nu laat zien is gewoon perfect
Is ook zo en daarom ook gekocht. Maar met 42mm toch echt net iets te groot voor mijn polsjes ben ik bang.
Maar ik heb geen haast- de BB58 in het blauw komt nog genoeg voorbij in het blauw de komende maanden vermoed ik