Jouw collectie op één foto deel VIII

Beide is ook leuk natuurlijk! Heb ik destijds nog gedaan met een SKX in 2016. Helaas was dat de laatste keer dat ik gedoken heb :cry:

Leuk te zien dat er nog mensen zijn die hun duikhorloge effectief gebruiken waarvoor het vroeger bestemd was :+1::sunglasses:

Squelagos :stuck_out_tongue_closed_eyes:

29 likes

Een paar horloges verkocht, twee inkomende

Eentje voor mezelf en eentje voor de vriendin

36 likes

Very nice :slight_smile:

1 like

Mooie collectie

1 like

Dat gaat goed, flink ‘tandje’ bijgestoken :wink:

1 like

Dat gaat erg snel :slight_smile:

1 like

Meest gedragen in '22 so far

64 likes

Ik zou eens omega proberen, misschien is t wat voor je :rofl:

3 likes

Mooie set! Misschien tijd om je forumnaam van Meistersinger te veranderen naar Omega?

1 like

Nee hoor, ik vind het een heel leuk sympathiek merk. Dat er merken zijn die ik meer draag neemt mijn enthousiasme over dit originele merk zeker niet weg.

Dit heeft toch wel wat toch🙂

16 likes

Leuke Meistersinger dit!

1 like

Sinds gisteren ziet de collectie er zo uit ,er zijn er nog een aantal maar die worden eigenlijk niet gedragen…

48 likes

Gaaf die Seikomatic!

1 like

47 likes

Sinds vandaag ziet het er zo uit, flink gedownsized naar een three piece op een G-Shock en een smartwatch na

De Uemura wil ik vervangen voor een Nomos Ahoi in 36mm

55 likes

Mooi elegant drietal. Voorkeur voor Japans zo te zien :slight_smile:

1 like

Op t moment alles wat ik nodig heb. Ook nog een Explorer 1 (14270), Explorer 2 (16570) en de nieuwste Speedy Hesalite maar die mogen wsl allemaal vertrekken.

En misschien de FXD nog inruilen voor een BB58 :sweat_smile:

45 likes

Tja die FXD is juist zo’n topper met een eigen smoel. Heb niets tegen de BB58 een onwijs gaaf horloge maar de collectie die je nu laat zien is gewoon perfect :ok_hand:

1 like

Is ook zo en daarom ook gekocht. Maar met 42mm toch echt net iets te groot voor mijn polsjes ben ik bang.

Maar ik heb geen haast- de BB58 in het blauw komt nog genoeg voorbij in het blauw de komende maanden vermoed ik

1 like