Jouw collectie op één foto deel VIII

sportief dresser

Nee. Dat wordt 'm niet in dit geweld

1 like

Je swapt regenwoordig ook sneller dan het geluid. Mooie toevoeging, dat wel dan weer als alternatief voor de MB en de DJ. Terug naar R-loos in de doos. Qua dresser wellicjt toch de 40mm Portugueser? En als extra echt out of de Tom box gedachte een Breitling Premier 40mm chrono in burgundy? Nrem ik m wel over als je er op uitgekeken bent :sweat_smile:

2 likes

Die glasshute net nog naar gekeken. Mooi ding…maar!?

Oh van harte!:ok_hand:

1 like

Nice! Die glashutte past er mooi tussen!

1 like

Mooie aanwinst maar geen idee hoe je zo’n hoog tempo voor elkaar krijgt :slight_smile:

1 like

Die is geweldig! Mooie maat, mooi uurwerk :ok_hand:

Is het die uit het blauw?

1 like

Ja klopt.

1 like

Mooie keuze :ok_hand:t2:

1 like

Prachtig!

1 like

top collectie!! Vooral onderste 3.
Zenith is toch online only editie toch?

1 like

Goed geschakeld Tom!

1 like

Ff een kleine Speedmaster update door de toevoeging van een stukske plastic :upside_down_face:

72 likes

Hier ook tijd voor een update van de collectie.
De 126300 en de Longines Heritage Flagship zijn afgelopen jaar vertrokken.
En de MoonSwatch en de 116610LN er in gekomen.
Best tevreden zo.

43 likes

Hele mooie en gevarieerde collectie Coen :+1:t2:

2 likes

Een duiker :wink: , kzou er niet mee gaan duiken.

Veel verandering!

Sportief dressy? => iets rechthoekig dat voor polospelers werd ontworpen?

1 like

Met de verkoop van de Mido Ocean Star ben ik terug naar 2 horloges. Kan mij niet heugen wanneer dat voor het laatst was. Nu op naar de komst van de Trafford Watch Crossroads in april 2023. En ondertussen verder blijven broeden op wellicht nog een aankoop.

19 likes

Thanks

1 like

Potverdikkie zeg! Proficiat. Merk je niet dat je overlap hebt qua momenten tussen de Santos en de Explorer?

1 like

Dank je! Zeker wel wat overlap, maar daar heb ik bewust voor gekozen. Het is gewoon mijn smaak :slightly_smiling_face: