Jouw collectie op één foto deel VIII

Dit had ik echt niet van jou verwacht, had het idee dat jij alles met stijl, kwaliteit en afgestemd op het doel kocht.

Black&Decker :sob:

8 likes

Niet zo’n grote collectie. Nu nog een mooie vintage Rolex of Jaeger erbij en ik ben (voorlopig) klaar met verzamelen van horloge’s.

36 likes

Dacht ook eigenlijk dat de GMT wijzer oranje was :wink::rofl:

2 likes

Kan best afgestemd zijn op het doel. Zo lang je ze maar niet gebruikt is er niks mis met een Black&Decker :sweat_smile:

2 likes

8 likes

Wat een lijpe collecties allemaal​:+1:t2::+1:t2: Heel gaaf. Ook verbazingwekkend dat velen gewoon meerdere (voor mij) topstukken er in hebben zitten.

Hoewel ik eigenlijk ook blij ben met mijn FC Classic Index en Christopher Ward C63 als “topstukken”, vind ik het leuk om te zien hoe andere horlo-gisten hun collecties hebben opgebouwd!

Je raakt nooit uitgekeken hier in ieder geval🎉

1 like

Lekkere set! Ik zou het niet wegen een gouden dresser. Blijf een Lange & Sohne altijd erg mooi vinden.

1 like

Ik zou voor de bovenste Zenith gaan. Die gefreesde markers zijn bijzonder mooi en de kast en lugs spreken wat meer. En het blijft een mooi merk he :+1::blush:

1 like

Zeker. Mijn favoriete merk, moest ik er een kiezen.

1 like

Grand Seiko SBGW259 (titanium).

19 likes

Misschien een oude liefde met een kleine twist?

26 likes

Lekker dit he!

Gisteren een Calatrava gepast en die blijft ook erg hangen.

24 likes

Waanzinnig Cedric! Als ik een keer bij je kom eten dan moet ik eerst wat gouds kopen :sweat_smile:

2 likes

Afgelopen week had ik voor een dagje alles in huis dus gelijk maar van de schaarse gelegenheid gebruik gemaakt voor een leuke overzichtsfoto.

Bij deze de eindstand van 2022.Voor 2023 lekker door rommelen en geen echte plannen. Misschien beetje opruimen :grimacing:

Een gouden Day-Date op leer vind ik trouwens wel om te smullen dus wie weet… (Foto van Bulang)

87 likes

Thanks!

Haha, je mag zonder goud ook wel binnen hoor :wink:

Oh, dit is echt erg mooi. Welke referentie is dit?

1803 :+1:

1 like

Is ook fantastisch mooi!

Prachtige collectie. Ik zou die President met gouden band kopen. Leer kan er nog altijd bij worden gekocht.

1 like

Zodra die de 10k aantikken sla ik toe :muscle:

1 like