Jouw collectie op één foto deel VIII

Welke kleur Spirit wordt het, champagne of groen?

1 like

Ik denk de champagne. Die sunburst wijzerplaat verandert zo mooi met het licht, daar kan de donkergroene voor mij niet tegen op. :star_struck:

Maar volgens mij worden de 37mm’s nog aangevuld met datumloze versies. Die wil ik eerst nog even afwachten.

1 like

Wel met datum uiteraard, maar deze is nu in de aanbieding bij Bouman

Ik heb zelf onlangs met de groene wijzerplaat gepast. Ook mooi

4 likes

Ook erg mooi inderdaad! Heb je enkel de 40mm omgehad of meerdere maten kunnen passen/vergelijken?

De 40mm is er ook datumloos en in titanium, die lijkt me ook gaaf. De 37mm heb ik heel kort omgehad bij het afhalen van de P39 en dat leek qua maat erg goed. Ik heb niet eens meer naar de 40mm gevraagd, dat had ik achteraf gezien beter wel kunnen doen.

1 like

Niks veranderd tov laatste keer. Nu vooral aan t genieten en kijken wat er volgend jaar eventueel nog bij kan voor t aller laatste plekje.

Dat heet nadat de Hentschel erbij is gekomen

Zwarte wijzerplaat heeft de voorkeur maar hoeft niet per se.

54 likes

Ik heb de 40mm gepast

14 likes

Mooi!

Missen doe je niks meer, tenzij je nog eens voor goud wil gaan. Als in een gouden (semi) dress horloge.

1 like

Thanks. :grin:

Weet niet of nog wat van goud handig is. Als ik nu al zie hoe vaak de ik de Lange draag…

Al moet ik zeggen die Longines die ik recent gepost heb wel een kanshebber is. Misschien geen ‘knaller’ als in bedragen of merk op hf. Maar dat hoeft ook niet altijd. :man_shrugging:

Er is immers meer dan de horloge hobby op deze wereld. :slight_smile:

En ik heb deze ook nog incoming ergens q2 2023 zoals t nu staat. Als t goed is ergens in q1 terug en dan mag ik tenminste een eigen schroefje ‘blauwen’ en moet nog een band uitzoeken.

ik hou voorlopig op met de Hentschel spam

15 likes

Overgewaardeerde criteria :slightly_smiling_face:

1 like

Wat een heerlijke gevarieerde set, erg fraai en mooi samengesteld!

Edit: ik mis wel een GS

2 likes

Een wat betere foto van de collectie

54 likes

Mooie stabiele collectie :grinning:

1 like

Heerlijk man!

1 like

Thanks! Heerlijk trio, al zeg ik het zelf :slight_smile:

Met deze stand van zaken gaan we het jaar afsluiten.

75 likes

Helemaal top toch!!! Geniet ervan!

1 like

niet te klagen denk!?

1 like

Dat is bepaald geen straf. Wat een fijn ensemble zeg.

1 like

Bijzonder gaaf!

1 like

Heel gaaf, even een RLCtje doen, zou de nieuwe speedmaster nog een leuke aanvulling zijn voor je chrono en duiker collectie…

1 like