Welke kleur Spirit wordt het, champagne of groen?
Ik denk de champagne. Die sunburst wijzerplaat verandert zo mooi met het licht, daar kan de donkergroene voor mij niet tegen op.
Maar volgens mij worden de 37mm’s nog aangevuld met datumloze versies. Die wil ik eerst nog even afwachten.
Wel met datum uiteraard, maar deze is nu in de aanbieding bij Bouman
Ik heb zelf onlangs met de groene wijzerplaat gepast. Ook mooi
Ook erg mooi inderdaad! Heb je enkel de 40mm omgehad of meerdere maten kunnen passen/vergelijken?
De 40mm is er ook datumloos en in titanium, die lijkt me ook gaaf. De 37mm heb ik heel kort omgehad bij het afhalen van de P39 en dat leek qua maat erg goed. Ik heb niet eens meer naar de 40mm gevraagd, dat had ik achteraf gezien beter wel kunnen doen.
Niks veranderd tov laatste keer. Nu vooral aan t genieten en kijken wat er volgend jaar eventueel nog bij kan voor t aller laatste plekje.
Dat heet nadat de Hentschel erbij is gekomen
Zwarte wijzerplaat heeft de voorkeur maar hoeft niet per se.
Mooi!
Missen doe je niks meer, tenzij je nog eens voor goud wil gaan. Als in een gouden (semi) dress horloge.
Thanks.
Weet niet of nog wat van goud handig is. Als ik nu al zie hoe vaak de ik de Lange draag…
Al moet ik zeggen die Longines die ik recent gepost heb wel een kanshebber is. Misschien geen ‘knaller’ als in bedragen of merk op hf. Maar dat hoeft ook niet altijd.
Er is immers meer dan de horloge hobby op deze wereld.
En ik heb deze ook nog incoming ergens q2 2023 zoals t nu staat. Als t goed is ergens in q1 terug en dan mag ik tenminste een eigen schroefje ‘blauwen’ en moet nog een band uitzoeken.
ik hou voorlopig op met de Hentschel spam
Overgewaardeerde criteria
Wat een heerlijke gevarieerde set, erg fraai en mooi samengesteld!
Edit: ik mis wel een GS
Mooie stabiele collectie
Heerlijk man!
Thanks! Heerlijk trio, al zeg ik het zelf
Helemaal top toch!!! Geniet ervan!
niet te klagen denk!?
Dat is bepaald geen straf. Wat een fijn ensemble zeg.
Bijzonder gaaf!
Heel gaaf, even een RLCtje doen, zou de nieuwe speedmaster nog een leuke aanvulling zijn voor je chrono en duiker collectie…