Jouw collectie op één foto deel VIII

Pfffff lekker zetje zeg je dan :star_struck::star_struck::star_struck::100:

1 like

@pasd weer lekker bezig! Geniet van je NA😎

1 like

SPB op een Batic tropic :wink: iets meer verschil nu.
Was wel even persen om die dikke pinnen door de tropic te duwen .:stuck_out_tongue_closed_eyes:

Nu ziet mijn vrouw ook dat die Seiko een heeeel ander horloge is :stuck_out_tongue_closed_eyes:

8 likes

Thanks voor de suggestie maar vrees dat deze te groot is. :sweat_smile:

Wil eigenlijk niet groter dan 38.5 mm liefst nog kleiner.

1 like

Niks meer aan doen. Prachtige set.

1 like

:waffle:

9 likes

Denk dat dit advies bij de meeste leden het ene oor in gaat, het andere oor uit. :wink:

4 likes

Ja die staat ook heel tof, maar zijn vaak zo lang . Eens zoeken of die er ook wat korter zijn. Hou niet van zo’n lange flap over.

1 like

Ik heb hem zelf afgesneden. Ziet er keurig uit.

1 like

Ja kan natuurlijk ook altijd nog :wink:
( Uncle Seiko ? )

1 like

Mooie score Dan! Voor mij is de 143 ook echt een blijvertje samen met je oude BB58!

Mooi ook dat je nog de versie met de oude ISO certificaties hebt kunnen krijgen (geen lume pip op drie uur).

Ik heb wel even een vraag. Zoals je weet zit ik ook na te denken over een Pelagos 39. Maar mocht die komen, dan denk ik dat ik de 143 er uit wil hebben, omdat ze qua uiterlijk dicht bij elkaar liggen. Hoe ervaar jij dit?

Een 143 op een Waffle van Uncle Seiko vond ik het mooist. Net iets stoerder dan een Tropic.

11 likes

Ik blijf dit echt zo’n gave foto vinden. voor mij de reden geweest om hem op de waffle te zetten. En dat beviel goed!

3 likes

Dat is een mooi compliment. Dank daar voor :blush:

1 like

De Pelagos en de SPB hebben echt veel overeenkomsten maar ben gek op banden swappen.
En daar gaat het nu net mis bij de Pelagos :thinking: Die Seiko is er echt voor gemaakt met 20 mm en lugholes doorgeboord.
Dus de Pelagos op die heerlijk verstelbaar titanium band en de Seiko om te swappen, voor mij dus de ideale combinatie deze twee.

3 likes

Klopt wel idd, de pelagos is mij bij op MN strap, rubber OEM en Nato geweest. Maar uiteindelijk terug op dat fijne bracelet, draagt gewoon subliem.

2 likes

Dat is inderdaad een goede reden… zelf ben ik niet zo’n bandenswapper, maar zo af en toe op een mosterdgele nato vind ik wel heel leuk.

25 likes

Ja heel tof :ok_hand:

Tja vindt het altijd leuk om te doen .
Geeft gelijk een heel andere look aan een horloge.

1 like

Een collectie wil ik het niet noemen, maar voor mij 2 horloges waarmee ik alle ladingen dek:
Te …., ter zee en in de lucht:

Stowa Klassik Flieger
Squale 1545

Een handwinder, een automaat, allebei 40mm waarbij de Stowa ook fijn dun is.
Dresswatches doe ik niet meer aan, bij die gelegenheden gewoon een “naked wrist”!

30 likes

Dress pik je hier in t blauw toch ook op voor 100 euri

Het ziet ernaar uit dat je gelijk krijgt!

2 likes