In welk opzicht is deze apart?
Anders dan anderen of geen cohesie?
Anders dan andere 4 dure horloges en 4 normale horloges dat zie je niet vaak op het forum.
supervet.
Navitimer blauwe plaat. volgens mij heb ik deze omgehad.
Edit: echt niet. was een heel andere
OK.
Kan me voorstellen dat je in de war bent.
Hoe bevalt de Seiko? Mooie collectie btw.
Die GS is gaaf zeg! Wat is de referentie?
Thanks !
De SKX is gewoon echt een super leuk horloge voor het geld. Ik draag hem eigenlijk weinig omdat de FXD en de Sub voorrang krijgen.
Mijn eerste horloge dus het nest verlaten doet ie niet
Oh ja die ken ik wel! Zag net het blauwe niet zo goed waar ik stond.
Heel mooi ding!
sbga407
Ah dank
Ik ben erg tevreden met mijn collectie.
Sinds januari de CW c63 gmt, wat een heerlijk en veelzijdig horloge. En sinds november de Farer split second Flyback quartz, wat een prachtige wijzerplaat en boxed saffier!
En voor de veelzijdige 5610u heb ik ook een NV blauw jasje. Wat heerlijk draagt dat “gewichtsloze” horloge toch!
Mijn wensdroom is een JLC Master Control Chronograaf mecha quartz. Met zilveren wijzerplaat. 34mm kan met dat ontwerp volgens mij prima, en er is bij Forster volgens mij een mooie 17mm stalen horlogeband te vinden waardoor hij wat steviger oogt op mijn 18cm platte pols. Maar nogmaals: wensdroom…
onderstaande foto geleend van watchprosite
Huidige collectie:
Voor 2023 wel het doel weer in te krimpen, de Polaris, de Seamaster en de Ingenieur zullen het veld gaan ruimen vrees ik. Op naar mooie nieuwe aanwinsten!
Prachtig hoor!
Kleine update van mijn collectie. De Explorer heeft plaatsgemaakt voor de BB58. En dat voelt voor mij niet als een downgrade.
Erg blij met de set. De BB58 is lekker complementair aan de Yacht-Master. Rechtsonder ziet u de Speedy Reduced, mijn trouwhorloge, dus die gaat niet meer weg. En die oranje Breitling SuperOcean is gewoon super tof in de zomer onder een t-shirtje.
Dit voelt nu best wel compleet. Wellicht binnenkort nog wel op zoek naar een vakantiebeater. Wellicht wel weer de Baltic Aquascape.
Die sowieso! Maar ik weet niet of die al in 2023 komt. Maar ooit zeker.