Dankjewel
Mooiste uitvoering van de 1521, blauw met gestraalde kast. Gefeliciteerd! Kijken hoe lang deze het vol houdt.
Exact deze heb ik ook nog even over gedacht. Briljant mooi en klassiek horloge (en erg toffe collectie!).
De stand van zaken na de komst van de Longines master 190th gisteren. Na een hoop geflipper toch wel ontdekt dat mijn hart bij de dressers liggen en zeer blij met het drietal Nomos, Cartier en Longines. Als er iets echt moois uitkomt daar met beleid (als in: een blijver) wat aan toevoegen.
De Stowa wordt op luie dagen gedragen en gaat later naar mijn dochter. De longines HQ39 is voor nu mij mijn ‘beater’. Die mag in 2023 wellicht nog een keer verruild worden voor een ander horloge met stalen band. Voor de rest even genieten nu. Tijd voor wat nieuwe bandjes
Mooi zestal, lekker onderscheidend
Mooie collectie Jorne. Jouw nieuwe Longines is echt prachtig
Dank je! Ja de Longines is echt bijzonder. De gegraveerde numerals en de zilveren wijzerplaat zijn bijzonder fraai in elk licht. Dat in combinatie met de bijna zachte kast (geen harde lijnen) maken dat het horloge een soort gloed heeft.
Aaah. De mooiste tijd in de verzamelcyclus
Heb ik een NA topic van die longines gemist? Lijkt me de moeite om van dicht eens te leren kennnen. Mooie collectie heb je. Die santos is echt heel fraai.
Dank! En inderdaad, bandjes tijd is wel echt ontspanning Ik heb nog geen NA topic gemaakt inderdaad. Zal de komende dagen de macro lens eens te voorschijn halen en ervoor gaan zitten.
Oh, en hoezo verzamel cyclus? Ik ben nu natuurlijk klaar
Mooie verzameling! Hoe bevallen de 2 Pelagos versies naast elkaar?
Dankjewel🙏
Dankjewel🙏 de 42 is wel een dikke knoepert vergeleken de 39 hoor😅
Klopt helemaal
Heel toffe collectie Jorne!
Thanks man!
Prachtig
Mooie set! Die Nomos blijft toch een bijzonder stuk.
De Longines duiker zou ook de eerste zijn die ik er zou uitgooien voor iets anders. Een BB58 is wat voor de hand liggend, een Grand Seiko SBGX261 is ook wel een mooie dressy allrounder die niet zou misstaan. Of een SBGA467 maar dat valt alweer wat duurder uit dan. We zien wel wat het wordt hé
Dank! ii denk ook dat de HQ als eerste gaat, maar nu nog niet. De longines draagt wel fijn en is kinderproof (plus de kleine is dol op de draaiende bezel).
De bb58 stond ook op de lijst, maar ik ben bang dat ik die snel zat ben. Voorlopig wacht ik even rustig de nieuwe releases van 2023 af
Dat herken ik! Dan neem je best geen BB, want die bezels draaien vrij stroef… Mijn zoon van 5 is er geen fan van, hij vindt mijn Oris 65 een stuk fijner
Haha kijk, dat is praktische reviews waar je wat aan hebt! Ik wil sowieso nog een Oris en een GS, dus een 65 zou zomaar kunnen.
Gaaf!