Jouw collectie op één foto deel VIII

Maar ik heb goede voornemens…:grimacing:

Thanks!

3 likes

Neeeee, nog vaker flipperen? :grin:

Ook zo’n heerlijke collectie (met smaak!)

2 likes

Het is behelpen maar ik denk dat je 2022 wel kunt afsluiten met deze collectie. Erg fraai!

1 like

Die Nomos is erg mooi zeg!

1 like

Zo, met deze set ga ik 2022 afsluiten! Best een lekker jaar geweest, voor nu wel tevreden.

Klaar voor 2023 :champagne:

47 likes

Happy New Year, veel plezier in Dubai en succes met je goede voornemens. Top collectie by the way, maar dat wist je al :sunglasses:

1 like

Zo, de grote jongens zijn weer aan zet zeg, allemaal top collecties. Ik blijf wel even vanaf de zijlijn kijken :see_no_evil:
@Bwatched waar blijf je ermee?

12 likes

De eindstand van 2022 met als hoogtepunt toch wel de Silver Snoopy 50th Anniversary Speedmaster :slightly_smiling_face:

Fijne jaarwisseling en een schitterend 2023 gewenst in goede gezondheid :partying_face: :fireworks: :sparkler: :confetti_ball:

67 likes

Mooie GS GMT :star_struck:
Welk type is dit?

1 like

:star_struck::star_struck::star_struck::star_struck:

1 like

Sbgn023

1 like

Man man :star_struck::star_struck:

1 like

Ook niet te versmaden… :star_struck::ok_hand:t2:

1 like

Heerlijk :ok_hand:t2:

1 like

Echt eindstand voor aanwinsten in 2022. Last minute nog de Emperor Tuna en de The Citizen eruit gedaan. FXD, Damasko DK30 en Panerai 118 zijn toegevoegd.

De Ranger vertrekt binnenkort en gok dat dat ook geldt voor de GS.

En de rest van de collectie (van voor 2022). Kreeg alleen de vertrekkers niet zo snel uit de foto gehaald

En dan nog het vintage spul

44 likes

Ook een en al genieten!

1 like

Wat een straf! :wink::champagne:

1 like

Toffe moderne klassiekers!

1 like

Heerlijke duo!

1 like

Mooie traditie dit! Genieten van alle topcollecties met oud en nieuw :heart_eyes:

1 like