Jij hebt jouw forumnaam ook niet gestolen . Zeer mooie collectie!
Dank heren!
Gold never gets old!
Gouden collectie… haha, geniet ervan! Wij doen het i.i.g. wel.
Mooie collectie
Top collectie, mooie stukken
Trouwens, ik vergat dit:
Het is een duikhorloge. Daar zijn er maar weinig van die ik graag draag omdat m’n hart eigenlijk bij dressy horloges ligt. Maar ik probeer hem nu op leer.
Kijken of dat wel iets is. Zo weet ik ook zeker dat als ik weer een Yema Navigraf vond, hij weer weg zou gaan.
De Yema Superman is een uitzondering. Die draagt goed op NATO, maar zeer zeker ook op heel veel leren banden, en op z’n eigen rammelbracelet, met grote taper. Dat is charmant, dat droeg ik graag. Dat was direct ook het horloge wat ik weg deed omdat deze Marinemaster zou komen.
De overige flipper bewegingen waren gewoon omdat ik die horloges zat was, en niet om iets specifieks te kopen, zeg maar, al praat ik me dat wel graag aan.
Mooie collectie!
Prachtig collectie!
De canvas laat goed op zich wachten uit Finland…
Maar even de 2piece nato erop gezet.
Het 4 tal:
Barnacle is er ook uiteraard nog, vakantiebeater.
Mooi kwintet, ik tel de Barnacle uiteraard mee
Mooi setje!
Super collectie
Mooi setje
Thanks kerel!
Dank je wel!
Jij ook bedankt! Kan niet wachten om die Speedy’s eens naast elkaar te houden
Dank je! Die van jou is ook niet gek! Die AT zou ik ook wel lusten.
haha ja je moet nog de hele zomer en herfst geduld hebben. Of mss een keer bij een red bar meetup?
Ja wellicht!
Mooi hoor! Voorliefde voor lichte dials?
Het maakt mij ook wat lichter….
Nee hoor, ik heb ook nog een Alpinist met een blauwe wijzerplaat. Het viel me wel op dat ik nog iets met een zwarte wijzerplaat mis dat ontbreekt naar mijn mening. Ik heb overwogen (en ben dat nog steeds) om de Alpinist en de quartz Seiko te vervangen door een Omega Seamaster met een zwarte wijzerplaat. Daarmee zou ik uitkomen op drie horloges, naast drie goedkopere modellen. Dan krijg je een zwarte, roze/grijze en witte wijzerplaat.